Breng "The World's End" Naar de Nederlandse Bioscoop

Breng "The World's End" Naar de Nederlandse Bioscoop / Mededelingen / Zou er dan toch nog hoop zijn? / Opmerkingen

Reetsjel
Gast

#1

2013-09-04 23:28

oooeeeehhh! Als dat zou kunnen!


Gast

#2

2013-09-05 05:49

Cool!!!

Gast

#3

2013-09-05 06:01

Inderdaad, zou zeker awesome zijn. En als Universal nog steeds geen plannen heeft om het mogelijk te maken zijn er misschien nog wat andere mogelijkheden? Zat zelf laatst te denken over wat hun logica nou is (/was) voor het niet uitbrengen van de film, want dat kan toch alleen maar geld opleveren? Het zal wel zo zijn dat het ze geld op zou leveren, maar dat ze de tijd, het geld en de moeite die het kost om de film uit te brengen liever besteden aan films die succesvoller zullen zijn, om die zo nog succesvoller te maken (zo'n ouderwetse actiefilm bijv. (niks tegen ouderwetse actiefilms btw)). Dan vraag ik me nog steeds af waarom ze überhaupt de bioscooprechten voor The World's End hebben gekocht, maar goed. Die bioscooprechten gaat het denk ik wel om, want ALS Universal Pictures de film niet wil uitbrengen, laat het dan een ander doen. Ik weet niet welke distributeurs er allemaal zijn in Nederland (en België), maar ik kwam wat namen tegen zoals Entertainment One, Cinéart en A-Film die denk ik graag zo'n film als deze aan het publiek vertonen. Cinéart zorgt ervoor dat zo'n kleine film als Sightseers (http://www.imdb.com/title/tt2023690/) in de Nederlandse bioscopen komt, en Entertainment One was vorig jaar de distributeur van Seven Psychopaths, de laatste film van de regisseur van In Bruges. Op dezelfde manier moet The World's End ook kunnen lijkt mij dan. Universal Pictures hoeft dan alleen maar een contract te sluiten ofzo? Als ze moeilijk blijven doen kunnen we eens gaan vragen bij die andere distributeurs of ze geïnteresseerd zijn in The World's End. Maar hee, misschien is dat dus wel helemaal niet nodig ;)


Gast

#4

2013-09-05 07:43

Dat zou heel mooi zijn!!

Gast

#5

2013-09-05 12:02

OMG, zou het dan toch gaan gebeuren?

Gast

#6

2013-09-18 17:59

Ik mag Simon Pegg wel. En Wouter natuurlijk :)