Stop de onnodige snoei en kap in Hoogeveen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

sluiten van de petitie

2024-04-18 12:04:58

Beste mensen,

We sluiten deze petitie en bieden op 16 mei de petitie aan. Wethouder Wind heeft ons hiervoor uitgenodigd en samen met de gemeente gaan we kijken hoe we onze gemeente een mooie groene toekomst gunnen.

Hartelijk bedankt voor uw deelname en met name aan alle verhalen die gedeeld zijn. En blijf dat laatste vooral doen! Samen komen we verder.

Met vriendelijke groet

Grietje Loof, namens het bestuur van IVN Hoogeveen

Verloop van de petitie

2024-02-15 12:07:08

Beste mensen,

De petitie staat nog steeds online en dit blijft in ieder geval tot half maart zo. Het broedseizoen staat voor de deur en dan stoppen ook de meeste kap en snoeiwerkzaamheden.

We gaan eind maart, beging april, de petitie aanbieden bij het gemeentehuis. Het is nog niet duidelijk wie de petitie in ontvangst zal nemen. Maar we houden jullie op de hoogte daarover. Hopelijk kun je erbij zijn.

De gemeente nodigt iedereen die graag wil dat het met beleid, maar vooral ook het beheer in het groen in de toekomst anders gaat, uit op 13 maart aanstaande. Zie de link.

Maak kennis met de plannen, raak geinspireerd en doe mee. Het beloofd een interessante avond te worden.

Wordt vervolgd.

Met vriendelijke groet

Grietje Loof

focus op beheer

2024-01-01 15:11:41

Beste mensen,

Allereerst de beste wensen en bedankt voor de handtekening. Voor ons is doormiddel van de verhalen wel veel meer duidelijk geworden. En we denken dat er nog veel meer verhalen leven onder de inwoners van Hoogeveen.

1 december is de petitie aangemaakt en inmiddels een maand verder heeft de petitie 143 handtekeningen. De pers heeft zich laten horen en daarna blijft veel onzichtbaar voor de lezer hier. Er gebeurt wel degelijk iets achter de schermen en aangezien we vanuit IVN niet direct een plan hadden doormiddel van deze petitie wordt inmiddels wel duidelijk dat het niet voor niets is geweest.

De petitie blijft voorlopig staan en in de bestuursvergadering van januari gaan we bekijken wat we hiermee gaan doen.

In januari volgt ook een eerste overleg met betrokken wethouders.

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.