Speeltuin Warande/Herman Robberstraat wordt veel te groot.

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Belangrijk; inspraakmoment a.s. zaterdag wijkhub Crooswijk

2023-07-05 17:00:28

Beste petitie-ondertekenaars,

Nav de stroom aan ondertekeningen van de petitie  (waarvoor enorme dank voor alle steun) heb ik contact opgenomen met de wijknetwerker. Ik heb hem de situatie hier en de gevoelens en meningen uitgelegd en hem aangegeven dat er voor dit enorme speeltuin-plan vrijwel geen draagvlak is (ik heb vooralsnog maar 1 'voor' gelezen).

De wijknetwerker gaf aan dat we 'nog in gesprek zijn' en dat as zaterdag (8 juli 2023 van 14:00 – 16:00 uur bij de Wijkhub Crooswijk, Boezemstraat 187) HET moment tot inspraak is. Dan is het moment dat wij onze mening kunnen geven (als je dat al niet op https://mijn.rotterdam.nl/link/meedoen/35465847066515922 hebt gedaan, andere mogelijkheid is het in de wijkhub op een briefje te schrijven) en het is heel belangrijk dat we er met zoveel mogelijk bewoners bij zijn. Ik zal ook de petitie overhandigen aan de projectleider van gemeente dus alle meningen die daar zijn gegeven zullen aan hem bekend gemaakt worden.

Toch is het van groot belang dat we met zoveel mogelijk bewoners onze mening daar komen geven dus kom ajb op zaterdag 8 juli 2023 van 14:00 – 16:00 uur bij de Wijkhub Crooswijk, Boezemstraat 187.

Alvast bedankt en hopelijk tot as zaterdag.

Hartelijke groet, Roel

Roel van Baelen

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.