Wij zeggen NEE tegen de GEDWONGEN verhuizing ATC Meppel

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Update

2021-12-06 12:17:26

Aangezien cosis gewoon hun plannen doordrukt, ze de regels ivm geluidsoverlast mogen wegstrepen omdat dit verblijf "tijdelijk" is, cosis hun conclusie waarom deze ATC groep minder kwetsbaar  is dan de Geesje groep niet wil onderbouwen, is het trekken aan een dood paard.

Het beleid van cosis is absoluut niet client gericht.

Ze gaan gewoon door over de ruggen van deze bewoners en willen geen inzage geven in hoe ze tot dit besluit zijn gekomen.

Ook de samenvatting vh rapport wat betreft de metingen van Tauw, laat enorm op zich wachten.

Doodat ik inmiddels het gevoel heb in mijn eentje aan dat dode paard te staan trekken, ik na meerdere pogingen niet in contact kan komen met nog meer ouders en de andere moeder niks meer van haar laat horen. Stop ik ermee, ik ga nu doen wat het beste is voor mijn kind en dat is zo snel mogelijk weg bij cosis ATC Meppel

Heel erg bedankt voor jullie steun in deze petitie.

Karina Klement

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.