Geef Tamim de ruimte!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Kom naar de gemeenteraad op 8 december!

2015-11-24 10:58:08

Dag Allemaal!

Een korte update: inmiddels is er contact geweest met wethouder Nermina Kundić van onderwijs. Zij heeft de handtekeningen in ontvangst genomen en geprobeerd het een ander toe te lichten. Hier werd duidelijk dat zij Het Ontmoetingshuis heeft opgenomen in het Integraal Huisvestingsplan Onderwijs (https://veenendaal.raadsinformatie.nl/document/2132819/1) met als belangrijkste ontwikkeling de vervroegde start van de 2e fase van Het Ontmoetingshuis. Op die manier zou in 2016 het ruimteprobleem opgelost kunnen zijn!

Omdat hier extra kosten mee zijn gemoeid, buigt de gemeenteraad zich binnenkort over dit voorstel van de raad. Alle informatie (voorstel, tekeningen, begrotingen enz) lees je hier: http://veenendaal.raadsinformatie.nl/vergadering/143500/Raadscommissie+08-12-2015.

Het zou supersterk zijn als we die avond in grote getale op de tribune zouden zitten om zo te laten zien hoe belangrijk wij dit onderwerp vinden. Dus kom:

DINSDAG 8 DECEMBER vanaf 19.30, het ontmoetingshuis staat om 19.50 op de agenda.

Eventueel kan je ook je zegje doen die avond, dat moet wel via de website van te voren worden aangevraagd.

Overigens is Tamim momenteel in gesprek met De Bron en Balans over schoolruimte daar, om zo het acute probleem van Tamim lucht te geven.

Hopelijk tot de 8e!

Vriendelijke groet,

Klaas van Kruistum

Dankjewel!

2015-09-15 11:59:20

Meer dan 220 betrokkenen hebben hun handtekening gezet onder de oproep aan de gemeente Veenendaal om Tamim de ruimte te geven die nodig is voor zijn leerlingen. Die handtekeningen worden aangeboden aan wethouder Nermina Kundić van onderwijs om zo te zeggen: gemeente, neem uw verantwoordelijkheid en kom tot échte oplossingen voor dit probleem.

Dank voor je steun!

Klaas van Kruistum

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.