Geef Tamim de ruimte!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geef Tamim de ruimte!.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2015-09-11 05:51


Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2015-09-11 05:55



Gast

#3

2015-09-11 05:58

Omdat ik er absoluut mee eens ben!!

Gast

#4

2015-09-11 07:09

Ik vind dat de gemeente zich niet meer kan verschuilen achter noodoplossingen die al 5 (!!!) jaar duren. Er is sprake van structureel slecht huisvestingsbeleid, dit moet opgelost worden!!! Een groeiende wijk én een vorm van onderwijs die dermate succesvol is dat ook kinderen van buiten de wijk naar deze school komen, eisen een toekomstgerichte visie op huisvesting van deze scholen. Gemeente laat zien wat je 'in huis' hebt en zorg voor een omgeving waarin onze kinderen zich veilig én optimaal kunnen ontwikkelen!!!

Gast

#5

2015-09-11 08:58

Het is belangrijk dat de school het volledige concept kan uitwerken. Nu is er door zoveel ruimte gebrek zoveel aanpassingen gedaan dat er kinderen onder leiden. Trouwens alle lof voor de leerkrachten die zo creatief met de ruimtes omgaan. Wanneer is het limiet? Als schoolrresultaten slechter worden? Dat duurt wel even met zulke goeie leerkrachten die alle zeilen bijzetten.

Gast

#6

2015-09-11 10:00

Onze kinderen en hun leerkrachten hebben ruimte nodig om de gekozen manier van onderwijs goed te kunnen toepassen..
Hoe kan een kind groeien als de ruimte alleen maar beperkter wordt? Leren we kinderen zich aan hun afspraken te houden met 'beloofd is beloofd' ? Kom op! Geef het goede voorbeeld!

Gast

#7

2015-09-11 10:29

Omdat het van groot belang is dat Tamim z.s.m. meer ruimte krijgt, en dat de kinderen van het onderwijs kunnen blijven gebruik maken. Geen ruimte betekend geen groei, hoe kunnen ze dan straks hun onderwijsnummer behouden

Gast

#8

2015-09-11 13:06

Omdat mijn dochter op tamim zit in groep 7 en het niet te doen is hoe het nu gaat
Het onderwijs lijd er erg onder en gaat hard achteruit en er echt iets moet gaan gebeuren het kan zo echt niet langer en ik vind dat mijn dochter hier niet de dupe van mag worden!
En hoop dan ook op een spoedige oplossing voor alle klasgenoten

Gast

#9

2015-09-11 17:47

Na 5 jaar is de nood hoog.
Er is dringend behoefte aan voldoende en rustige werk / leerruimte

Gast

#10

2015-09-11 21:03

School knapt uit zijn voegen, geef deze kinderen de ruimte om zichzelf te ontwikkelen en te leren!!

Gast

#11

2015-09-12 09:15

Het is triest dat de gemeente in 20 jaar nog niets geleerd heeft, het gaat natuurlijk om geld. Als oud directeur weet ik dat de prognoses van de gemeente nooit kloppen. Tevens blijkt maar al te vaak dat er voor het openbaar onderwijs meer mogelijk is. De kinderen en het onderwijs lijden er onder. Te triest voor woorden.

Gast

#13

2015-09-12 09:44

De kwaliteit van onderwijs heeft bij Tamim dagelijks te lijden onder het ontbreken van een veilige en geschikte leeromgeving. Zelfs met de allerbeste leerkrachten zakt het nivo door iedere ondergrens! Dat is onacceptabel voor alle betrokken partijen! Er moet heel snel aktie ondernomen worden voordat onherstelbare schade is aangericht.
Nog een vader ...

#14 'Ontmoetingshuis'

2015-09-15 12:39

Geachte Gemeente,

De naam 'Ontmoetingshuis' zegt al genoeg; waarom niet gewoon 'De School' ? De gemeente verwart hier een primaire taak als 'onderwijs' met het commercieel uitbaten van een onroerend goed. Echt, het is voor het eerst dat ik een frietzak zie op de stoep van een lagere school. Allemaal leuk en aardig maar daar gaat het niet om. Goed onderwijs an sich is al een uitdaging opzich. Boven(dien) is er ruimte genoeg. De ruimte is te huur dus wat let de gemeente ? 

Met vriendelijke groet,

Nog een vader ...

(PS Waarom kan jan-en-alleman de school in en uit ? Sommige ontmoetingen wil je niet op een school; alleen de kinderen, de juf of de meester en wat ouders hebben er iets te zoeken ...)


Gast

#15

2015-09-15 19:56

Ik vind dat ieder kind ruimte nodig heeft en krijgt die het verdient.

Gast

#16

2015-09-16 19:23

Het lijkt mij een school met een verfrissende en vernieuwde kijk op manier van lesgeven, ook krijg ik de indruk dat het kind individueel meer aandacht krijgt.

Gast

#18

2015-09-18 20:46

Omdat ik als ouder v een leerling v tamim weet dat er echt geen ruimte is