Help Aicha en Hashim !

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Vanavond komt VTM !

2015-07-15 12:34:54

Beste,

VTM KOMT VANAVOND 15 juli naar onze kampeerplaats !

Beste vrienden,  't is NU of NOOIT !!

Laat ons een duidelijk signaal geven, dus allen aanwezig vanaf 17u00 !
De cameraploeg komt om 17u30 !!!

DOEN !!

Njam-njam en slurp-slurp!

2015-07-14 08:55:46

Vanavond 14 juli worden er tijdens de solidariteitsactie braadworsten, frisdrank en cupcakes verkocht. De opbrengst gaat naar Aysha en Hashim zodat zij dan ook zelf met dit geld eten kunnen kopen.

Zelfs bij regenweer gaan we kamperen : we staan voor een voldongen feit, we zijn dakloos, dus regen of niet, we slapen in de tent. Onze kleuterblok blijft open, dus kan je ten alle tijde binnen en is er sanitair voorzien!!

Iedereen welkom, ook niet kampeerders om hun steun te betuigen !!

Locatie solidariteitsactie

2015-07-11 11:45:38

We houden dinsdag 14 juli een ultieme solidariteitsactie. Wie ook solidair wil zijn met het getroffen gezin is hartelijk welkom om hieraan deel te nemen vanaf 18.00 uur.

Ondertussen is ook de locatie bekend : Basisschool Ter Gavers, Arendsstraat 62 bis in Harelbeke, aan het gebouw vooraan, naast het 'Zen' bad.

Gelieve zelf voor je kampeergerief te zorgen. Sanitair is voorzien, hapjes en drankjes zijn welkom. Wij voorzien zelf niets want we leven ons in het leven van A en H in die het nu ook zonder voeding en dergelijke moeten stellen.

Wie het niet ziet zitten om te overnachten, kan gewoon zijn steun komen betuigen door de mensen even te vergezellen. Breng vrienden en kennissen mee, we willen zoveel mogelijk belangstelling. Aysha en Hashim zullen echter zelf niet aanwezig zijn omdat ze nu geheel uit de schijnwerpers moeten verdwijnen uit vrees om opgepakt te worden.

Blijf ook de Facebookpagina "Wij willen Aisha en Hashim in Harelbeke houden" volgen, delen en verspreiden.

Nogmaals hartelijk dank. Iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen!

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.