Steun de voetbalfusie in Dedemsvaart

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Einde petitie

2016-09-16 08:22:56

In de Dedemsvaartse Courant las ik dat de fusie tussen Sv Dedemsvaart en SCD’83 van tafel is. Ik vind dit erg jammer.

Waar de jeugd een hoofdrol had moeten krijgen, hebben bestuursleden de aandacht naar zich toe getrokken.

Deze petitie heeft zijn werking gehad. In korte tijd zijn wij er in geslaagd ruim 400 steunbetuigingen te presenteren aan de besturen. Het onderwerp kwam hierdoor boven aan de agenda van Sv Dedemsvaart en SCD’83. In de ledenvergaderingen die volgden hebben leden van beide verenigingen zich achter een fusie gesteld. Sv Dedemsvaart wil fuseren als er gekozen wordt voor prestatievoetbal op zondag en SCD’83 wil eerst een onderzoek naar de beste speeldag voor prestatievoetbal.

Beide besturen zijn vervolgens met elkaar in gesprek gegaan. Besturen hebben nu besloten dat een fusie van de baan is. In de Dedemsvaartse Courant las ik dat er onvoldoende draagvlak is. Een gemiste kans waar men in de toekomst, als er één voetbalclub is in Dedemsvaart, nog schamper om zal lachen.

Nogmaals bedankt voor jullie steunbetuigingen. De petitie wordt hiermee gesloten.

Vriendelijke groet

Martin

Eén dorp, één club!

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.