Steun de voetbalfusie in Dedemsvaart

De fusie tussen de jeugdafdelingen van SCD'83 en Sv Dedemsvaart (tot JVC Dedemsvaart) is een groot succes gebleken. Sociaal en sportief. Zowel Sv Dedemsvaart als SCD'83 dreigen op beide vlakken de aansluiting te verliezen met het jeugdvoetbal. A- junioren en Beltona-jongens (-21 jaar) voetballen op hoofdklasseniveau terwijl de eerste elftallen van Sv Dedemsvaart en SCD'83 slechts voetballen op derde klasse niveau. Supporters, sponsoren, trainers en leiders werken bij JVC Dedemsvaart hand in hand samen en juichen voor hetzelfde team terwijl beide seniorenverenigingen alleen voor eigen succes gaan. Een fusie tussen beide verenigingen zal een enorme sportieve en sociale impuls geven aan Dedemsvaart. De voordelen van een fusie zijn onweerlegbaar terwijl de nadelen overbrugbaar zijn. De tijd is rijp om geschiedenis te schrijven. Eén dorp, één club! Steun de voetbalfusie tussen SCD'83 en Sv Dedemsvaart!