Steun de voetbalfusie in Dedemsvaart

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Steun de voetbalfusie in Dedemsvaart.

Martin Kampinga
De auteur van deze petitie

#1

2014-12-02 13:17

Steun deze actie! Onze jeugdvoetballers willen ook in een seniorenteam met elkaar blijven voetballen op een zo hoog mogelijk niveau.

Gast

#2

2014-12-02 15:34

Het geeft een dorp weinig glans als prutsvoetballers als Eddy Lok en Jeroen Bouwman het hoogst van allen hebben gevoetbald (2e klas, omdat er in de 3e klas geen plaats meer was...)

Poetslap erover!

Gast

#3

2014-12-02 17:03

Zet het door!

Gast

#4 Re:

2014-12-02 18:29

#2: -  Gast, je vergeet Machiel van Leussen

 


Gast

#5

2014-12-02 20:55

Had jaren geleden al moeten gebeuren deze aankomende fusie

Gast

#6

2014-12-02 21:17

Een hoofdklasse kan alleen een hoofdklasse blijven wanneer de jeugd opgeleid word om de hoofdklasse te vernieuwen.

Jong geleerd is immers oud gedaan !!

Gast

#7

2014-12-02 21:25

Goed plan. Zou tijd worden. Kunnen we eindelijk eens een representatieve accommodatie neer zetten.
gast

#8

2014-12-02 22:07

1 juli 2015 is een mooie startdatum

zo maar doen !!!

#9 zaterdag / zondag

2014-12-02 22:14

Ga ervanuit dan wel in het Oranje /Blauw onder de naam Dedemsvaart en voetbal op zondag het 1e hoofd team en recreatie en op zaterdag ook een 1e team en recreatie voetbal.

gast

#10

2014-12-02 22:20

Ga ervan uit dat het dezelfde kleur wordt als bij de jeugd, mooi blauw. En hoe het verder ingevuld moet worden, zal de tijd leren. Eerst maar zorgen dat het 1 vereniging wordt.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-12-02 22:31


Voetballiefhebber van beide verenigingen

#12 Maak 1 vereniging in Dedemsvaart

2014-12-02 23:21

Sportief gezien staat Scd,83 er op dit moment wat beter op dan de zondag verenigng van Dedemsvaart.Gezien de stand van beide 1e elftallen in hun klasse,Dedemsvaart onderaan in de 3e klasse zondag en Scd,83 7e in de 3e klasse zaterdag..Dus waarom zou er eigenlijk nou zo nodig op zondag gevoetbalt moeten worden met het 1e elftal in Dedemsvaart en niet op zaterdag als men samen gaat.Het oranje shirt en blauwe broek moet behouden blijven.Maar op zaterdag voetballen met meer regionale clubs dan op zondag lijkt mij leuker dan clubs ver weg.Clubs uit de buurt nemen meer supporters mee brengt meer geld in het laadje.Dan zeg ik voetballen op de zaterdag.Op zaterdag avond kunnen de spelers van het 1e elftal lekker stappen en hoeven op zondag niet te spelen ze kunnen uitslapen en op zondagmiddag hun favoriete eredivisie club zien spelen als ze dat willen.Je zou de Scd kantine wat kunnen uit bereiden en boven bij de zondag zou je de bestuurskamers en zo kunnen maken als men samen zou gaan.Voetbal liefhebbers uit Dedemsvaart wees met elkaar niet zo koppig van Dedemsvaart dit en Scd,83 dat.Of onze vereniging wil dit en onze vereniging wil dat.We zijn in Dedemsvaart met elkaar toch geen kleine kinderen.En er kan best op de zondagmorgen met lagere elftallen gevoetbalt blijven worden voor wie dat wil.Steun nu eens deze nieuwe vereniging die er echt moet komen in Dedemsvaart en dan op naar de 2e of 1e klasse.We zullen het met zijn allen moeten doen daar zijn beide verenigingen voor nodig met al hun supporters.Want wie echt van het spel voetbal houd kijkt niet van welke vereniging wie was en blijft ook dan supporter.Doe je dat niet houd je ook niet van voetbal.Kom op wie is er ook voor 1 nieuwe sterke dedemsvaartse vereniging..........jij !!!Samen staan we sterk ook in Dedemsvaart.Op naar de top met een sterk nieuw voetbal team in Dedemsvaart.

Yorick

#13 Re: Maak 1 vereniging in Dedemsvaart

2014-12-03 07:49

#12: Voetballiefhebber van beide verenigingen - Maak 1 vereniging in Dedemsvaart 

 Er kunnen alsnog twee eerste elftallen acteren hoor, op zondag en op zaterdag.

Dat is het het probleem niet.

Succes met fuseren vanuit Balkbrug.


Gast

#14

2014-12-03 08:14

Ongelooflijk dat het nog steeds 2 aparte clubs zijn, die op het zelfde sportpark spelen! Samen 1 dorp, 1 club!

Gast

#15 Dedemsvaart samen 1!

2014-12-03 08:22

Gewoon de schop er doorheen halen!

Bij de jeugd is dit al gebeurt en werkt uitstekend.

Nu de ouderen nog! En wat shirtjes en broekjes betreft... zelfde als de jeugd!!!

Je wilt 1 club worden met elkaar, blauw wit staat prima, vernieuwend, en fris.

Als je in het geel of oranje gaat spelen, kies je alsnog een kant. Gewoon het nieuwe blauw wit net als de jeugd.  

Hans

#16 Re:

2014-12-03 09:16

#10: gast -  

 Het was beter geweest om het wat beter voor te bereiden. 

Hans

#17 Re: Re: Maak 1 vereniging in Dedemsvaart

2014-12-03 09:22

#13: Yorick - Re: Maak 1 vereniging in Dedemsvaart 

 Fuseren en wel met een zaterdag- en zondag prestatieteam? Wat is dan de winst? 

gast

#18

2014-12-03 11:48

Ik zie dat op de website van JVC de artikelen al verwijderd zijn, mag ik er hierbij vanuit gaan dat de webmaster tegen is?

De leden zullen zich na verwachting positief uitspreken, indien er leden van de besturen hierop tegen zijn, hebben ze zich te schikken in de wil van de leden.

Uiteraard wil je niet met een zaterdag en een zondag prestatieteam acteren, wat wel vast staat is dat het financieel onhaalbaar is om beide verenigingen te handhaven. Ik ben voor.

Hans

#19 Re:

2014-12-03 12:41

#18: gast -  

Ik denk dat je daar niet vanuit moet gaan gast. Ik - gast Hans Heering - heb gisteren een bericht gestuurd naar de initiatiefnemer van de petitie en naar het jeugdbestuur. Ik heb gevraagd of het juist is dat er via de site van JVC Dedemsvaart een oproep werd gedaan om de petitie te tekenen. Of dat de reden is geweest dat het van de site is verwijderd weet ik niet, want ik kreeg tot nu toe geen reactie. Ik verwacht wel dat het zo is.    

gastouder

#20

2014-12-03 12:50

Sentimenten en nostalgie spelen een belangrijke rol bij de tegenstanders van een fusie. Vooral bij de oudere veelal niet spelende leden. Men zou zich moeten afvragen, is dit in het belang van de jeugd. Bij een fusie zijn grote voordelen te behalen. Teams naar een hoger niveau, hoger niveau trainers, kostenbesparingen op energieverbruik, effectiever omgaan met de kantines gezien de ruimtes die er zijn is er veel meer mogelijk, een grote vereniging heeft een sterke onderhandelingspositie t.o.v. andere partijen, er kan een efficiëntereorganisatie worden neergezet. In Dedemsvaart wordt momenteel hard gewerkt om het centrum, de markt en omgeving meer aanzien te geven. Het zou mooi zijn wanneer de beide voetbalverenigingen d.m.v. een fusie het aanzien van Dedemsvaart nog meer versterken. Dat geeft positieve energie. Ik ben er van overtuigd dat de bereidheid om sponsor te worden aanzienlijk zal toenemen. Samen de schouders eronder, dan kan er iets moois groeien!

 

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-12-03 14:15


gast

#22

2014-12-03 22:10

Ik zie allerlei opmerkingen hoe het verder moet. Volgens mij is het eerste, dat wij met z'n allen een signaal afgeven aan de besturen, dat er veel draagvlak is om tot 1 vereniging te komen.

Daarbij is alle steun welkom. Informeer een ieder die actief is binnen het voetbal, dat deze petitie loopt, en staan ze positief tegenover het samengaan, vraag of ze deze petitie willen ondertekenen. Hoe meer stemmen hoe duidelijker het signaal. Op naar de 1000 stemmen, dit moet mogelijk zijn

gast

#23 Re:

2014-12-05 18:31

#22: gast -  

 Bij SCD'83 hebben de leden voor 3 jaar geleden op de ledenvergadering aan het bestuur toestemming verleend om een een fusie te onderzoeken en aan te gaan. Deze club is er voor . Maar ja er is er nog eentje he het is sneu als je voor de toekomst moet kiezen en anderen voor het zeggen gaan krijgen.

Een suporter

#24 En nu doorzetten!!

2014-12-05 22:01

Zoveel al!

Dit moet toch gaan lukken Martin.

 

 

 

gast

#25 Vrijwilligers

2014-12-06 18:30

Het zou mooi zijn voor het voetbal in Dedemsvaart, opzich een goed idee dus zo'n fusie. Hopenlijk levert het niet alleen meer sponsors op maar ook vrijwilligers want op dit moment vind ik de inzet van ouders wiens kinderen voetballen minimaal. Het zijn altijd dezelfde die de kar trekken. één dorp, één club reden genoeg om je met trots als vrijwilliger aan te melden