Zeg nee tegen het verdwijnen van tennisvelden op de Polygoon

Vorige week heeft het Dagelijks Bestuur van de club (bestaande uit vertegenwoordigers van de hockey- en tennisafdeling) over de nieuwe infrastructuurplannen gestemd. In het nieuwe plan zullen 3 tennisbanen moeten wijken voor een half hockeyveld. De tennisafvaardiging heeft tegen gestemd. Dit mocht niet baten, de plannen zijn bij meerderheid goedgekeurd en zullen nu voorgelegd worden aan de gemeente.

Het tennisbestuur gaat niet akkoord met de voorgelegde plannen.

Daarom stellen we een petitie op om in te gaan tegen de voorgestelde plannen. We zijn een beginnende en groeiende club, die alle bestaande infrastructuur nodig heeft om de verdere uitbouw van de tennisacademie en de overige clubactiviteiten te garanderen.

Als je de tennisbanen ook wil behouden, vragen we je om onderstaande petitie te tekenen die we aan het gemeentebestuur zullen voorleggen. Ieder lid vanaf 16 jaar mag deze ondertekenen, dus alle familieleden vanaf 16 jaar kunnen individueel ondertekenen.

Alvast bedankt voor jullie steun.

Met sportieve groet,

Het Tennisbestuur

Door te ondertekenen, machtig ik Laurence Jaigu om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.