Tegen uitbreiding fokker Lummen

Beste

Op de gemeente Lummen is een aanvraag ingediend voor een fokkerij met 480 volwassen honden. Graag hadden wij hiertegen in opspraak gekomen. We willen zoveel mogelijk handtekeningen verzamelen tegen deze fokker, zodat deze vergunning op 13 oktober niet uitgereikt kan worden. Deze wordt dan persoonlijk met sympathisanten afgegeven op het gemeentehuis in Lummen. Graag wil ik iedereen die tegen broodfok is vragen om deze petitie te tekenen (bevestig ook zeker de mail voor je handtekening te bevestigen), deel aub deze petitie ook onder iedereen die je kent.

Alvast heel erg bedankt !

Door te ondertekenen geef ik Anoniem toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.