Stop het gebruik van Kunstmatige Intelligentie voor het maken van evenementen posters

Vroeger was alles beter! Zo ook de promotie. Tegenwoordig is het een modeverschijnsel om de aanplakbiljetten voor evenementen te laten genereren door kunstmatige intelligentie. Het resultaat hiervan zijn surrealistische posters met weinig karakter, van vervormde landschappen tot mislukte roeiboten. Hiermee verliezen de posters karakter en authenticiteit.

Het is zeer kwalijk dat onze sjaarsen tegenwoordig overspoeld worden met desinformatie omtrent de karakteristieken van de ideale roeiboot. De overwinning op de Varsity kan niet bemachtigd worden wanneer menig lid nieteens zeker is over het uiterlijk van een roeiboot.

Namens MiddenGroepCompo vragen wij u deze petitie te tekenen om de verloedering van deze aanplakbiljetten tegen te gaan.

O.D.Z. Vroeger was alles beter

Door te ondertekenen, machtig ik MiddenGroepCompo om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.