stop geweld tegen onze kinderen

elke week komen er nieuwe berichten in de media . jongeren die andere filmen en ze aframmelen. ze pesten. van een brug werpen omdat het grappig is. neergestoken worden voor sigaret of ander zinloos geweld. of gewoon in elkaar gemept worden. zoals bv aan de tramhalte. of nu die jongen die naar huis kwam van een fuif. bij het gerecht word dikwijls geen verhaal gehaald zoals bv bij mijn nichtje die gepest werd. en geslagen. door kinderen gekend bij het gerecht maar tot op heden nog steeds rondlopen. en dus lachen met het systeem want ze worden niet gestraft. er moet dringend iets gebeuren want ik heb nu schrik voor mijn nu nog kleine kindjes hoe het tegen dan gaat zijn. elke week opnieuw is het duidelijk dat het uit de hand loopt. dus moet er harder en sneller worden opgetreden. dus aub denk aan de kinderen van vandaag maar ook aan onze kinderen van morgen

Door te tekenen geef ik ziggy toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.