Stem nee tegen Nationaal Park Nieuwland!!!

Iedereen kent het horrorpark “De Oostvaardersplassen” en iedereen weet wat voor een hel het voor die dieren is. Verhongering, verkeerd afschieten, het Staatsbosbeheer doet er niets aan!!! Wij als inwoners van Nederland komen uit verschillende en soms verre omstreken om deze dieren bij te voederen terwijl het eigenlijk niet mag! Mooi om te zien dat zoveel mensen hun handen in elkaar slaan om deze arme beestjes te helpen.

En nu terwijl dit project keihard gefaald heeft, willen ze een nieuw project onder een andere naam starten genaamd “Nationaal nieuw land” dat betekend nog meer dierenleed.

Ik schaam me hier enorm voor. Ik ga er mentaal aan kapot dat deze arme dieren zo lijden.

Een betrouwbare bron die opstaat tegen het onrecht: “Staatsbosbeheer gooide geen olie op het vuur door feiten te verkondigen. Als je een leugen maar vaak genoeg verteld en herhaald blijft het een leugen en word het nooit een feit.
Leugen 1 de dieren zijn in winterstand, dit bestaat niet bij paarden en runderen. (Dat weet iedereen die met dit soort dieren werken)
Leugen 2 het is natuur. Er staat een hek omheen dat is dus gewoon een dierentuin.
Leugen 3 we houden ons aan de afspraak door vroeg reactief beheer uit te voeren, nee dat doen jullie niet. Ze zijn nu pas na maanden winter gaan schieten. En dat schieten gebeurd dan ook nog eens niet goed!
Als een jager een dier op die manier afschiet is hij per direct zijn vergunning kwijt. Als een boer zo voor zijn dieren zorgt krijgt hij een boete alle instanties spreken er schande van en iedereen haalt hem door het slijk! En nu? Nee nu is het allemaal prima en word het in de doofpot gestopt omdat niemand zijn handen durft te branden!
Staat bos beheer ( welk bosbeheer) dat dode bos? Gooit olie op het vuur door te blijven liegen. En godzijdank durven die zogenoemde penny meisjes, wel op te staan. En onder hun heel veel grote namen !!”84BDC52B-5B39-43B7-A929-12AFDB700186.jpeg

Stem nee tegen nog zo’n park, want dit mag er gewoon niet komen!!!

Door te ondertekenen, machtig ik Vyonne Swart om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.