Red 't Warnhuus en de Bibliotheek

De bibliotheekvoorziening in 't Warnshuus sluit per 1 januari. Dit heeft vergaaande consequenties voor 't Warnshuus, de huiskamer van Warnsveld en Leesten. Het besluit om de Bibliotheek Warnsveld te sluiten heeft te maken de bezuinigingen van de Gemeente Zutphen. Door sluiting van de Bibliotheek kan 't Warnshuus de begroting niet meer rond krijgen en dreigt sluiting van 't Warnshuus. Dat mag niet gebeuren. www.warnshuus.nl Bewoners van Warnsveld en Leesten hebben spontaan een actiegroep opgericht en komen op de volgende data in actie:

donderdag 13 december - Forum vergadering gemeenteraad aanvang 19.30 uur. Inwoners van Warnsveld en Leesten komt allen. Verzamelen om 19.00 uur in de Burgerzaal

zaterdag 15 december - Protest actie bij 't Warnshuus en winkelcentrum Dreiumme. Aanvang 13.30 uur. Laat uw protest zien en neem een oud boek mee. De boeken worden buiten verzameld. Want straks kun je mischien alleen nog buiten een boek lenen.

maandag 17 december - Raadsvergadering met  definitieve besluitvorming toekomst 't Warnshuus en de bibliotheek. Aanvang 19.30 uur. Verzamelen om 19.00 uur in de Burgerzaal. Ook hier de oproep: Komt allen!

000_(003).pngeken de petitie!

Stichting Kulturhus Warnsveld - t' Warnshuus    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, machtig ik Stichting Kulturhus Warnsveld - t' Warnshuus om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.