Plannen afsluiting Oude Dorp

Wij,
Bewoners van het Oude Dorp in Amstelveen,

Constateren
Dat het afsluiten van het Oude Dorp niets oplevert aan het verbeteren van de verkeersveiligheid. Het onderzoek dat de gemeente gedaan heeft, toont niet aan dat er sprake is van een onveilige verkeerssituatie. Wij ervaren dit ook niet zo.

Toch wil de gemeente het Oude Dorp afsluiten. Wij vermoeden dat dit een sterke wens van de horeca bedrijven is. Wat ons betreft is het afsluiten niet nodig. Wij zijn van mening dat de verkeersonveiligheid juist toeneemt, omdat er sluipverkeer over Zetveld zal komen waar veel gezinnen met kinderen wonen en waar zelfs een kinderspeelplaats is.

En verzoeken
Dat de gemeente de plannen voor het afsluiten van het Oude Dorp niet doorvoert. Er zijn andere maatregelen (zoals het plaatsen van een aantal bloembakken) mogelijk om ervoor te zorgen dat het verkeer langzamer moet rijden en vrachtwagens er niet door kunnen.

Door te tekenen geef ik Dorien de Wit toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.