Opkomen voor de Profeet VZMH is te allen tijde een juiste timing

Afgelopen dagen hebben we kunnen zien hoe er in het hart van onze democratie, onze eigen volksvertegenwoordiging, de Tweede kamer, de stemmen van ruim 125.000 Nederlanders werden bestempeld en weggezet als "ziek".

Het argument: "slechtste timing".

Het mag duidelijk zijn dat het nooit de juiste timing is voor hen die het toelaten dat de Profeet VZMH, wordt beledigd, sterker nog hem zelf durven te beledigen. Voor moslims is elke ademhaling en ieder moment dat je hart klopt de juiste timing om op te komen voor de Profeet VZMH. Voor elke niet-moslim gebeurt dit vanuit respect en fatsoen.

Wanneer men krijst dat het een "slechte timing" is, dan is ons antwoord; het tekenen nog een petitie met evenveel handtekeningen en wellicht zelfs meer. We accepteren niet dat dit zo makkelijk wordt weggewuifd.

ONZE EISEN: neem de vorige petitie serieus!

Door te ondertekenen geef ik Muhammad toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.