Natuur Herstel & Behoud + Bomenwet

Het behoud van regenwouden dient aantrekkelijker te zijn dan het kappen van bomen. Dagelijks kappen wij 41 miljoen bomen voor o.a. het verbouwen van soja & mais voor veevoer. Bomen zorgen voor zuurstof en zijn verantwoordelijk voor 30 % van de regenval, daarnaast houden ze het waterniveau van de rivieren op pijl. Regenwouden dienen Wereld Erfgoed te worden, want het zijn de longen van de wereld. Dagelijks worden er vele bomen gekapt, voornamelijk in Zuid-Amerika voor de groei van soja en mais om dieren mee te voeren. Om dit tegen te gaan dienen we meer plantaardige eiwitten te eten als linzen en bonen, wat ook nog eens gezonder is voor de aarde en de mens, zie mensen in de Blue Zones en Wetenschap.

Door te betalen via het belasting stelsel aan natuurherstel en behoud, worden regenwouden wereld erfgoed. Het moet financieel interresanter zijn om bomen niet te kappen en onze natuur te behouden. Natuur herstel en behoud kunnen nieuwe banen vormen en door wereldwijd, naar gelang gebruik te betalen voor natuur herstel en behoud kunnen regenwouden wereld erfgoed worden en hebben Westerse Landen mede zeggenschap.

Door tevens een Bomenwet op te nemen, mogen bomen niet zomaar gekapt worden.

Teken deze Petitie voor Natuurherstel & Behoud + Bomenwet.

Door te ondertekenen, machtig ik Daniëlle Vooren om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.