Korte rok/broek bediening

De meiden van Zuiders en of t'Stulpke mogen de keus hebben om een rok of een korte broek te kunnen dragen met hoge temperaturen. Het is veels te warm om in een lange broek met al een zwart shirt te gaan werken. Het is tenslotte ook niet goed voor je bloedsomloop om lange kleren aan te hebben tenzij de hoge tempraturen. Wij hebben verkoeling nodig. Daarom willen we de keus kunnen maken voor een rok of korte broek. Ben jij het hier mee eens teken nu!

Alvast bedankt

Door te ondertekenen, machtig ik Anouk Peters om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )