Koffiefiets moet blijven

koffiefiets1.png

Beste koffieliefhebbers,

Voor velen hoort een bakkie koffie en een praatje bij de Koffiefiets bij het ochtendritueel. Het is een plek voor ontmoeting, verbinding én heerlijke koffie.

Door wijzigingen in de samenwerking met U-Stal dreigt de koffiefiets van het station te verdwijnen. Als koffieliefhebbers hopen we dit te voorkomen en zijn we op zoek naar creatieve oplossingen. En daar kunnen we je hulp goed bij gebruiken!

We willen je vragen om deze petitie te tekenen en aan te geven waarom jij vindt dat de Koffiefiets in het fietstransferium in Houten moet blijven. Deze argumenten worden meegenomen naar de gemeente om te laten zien wat de toegevoegde waarde van de Koffiefiets is voor Houten. Want de Koffiefiets is de afgelopen 6 jaar een beetje van ons allemaal geworden, toch?

Dank je wel voor je steun!

Namens team Koffiefiets en de koffieliefhebbers

Door te ondertekenen, machtig ik De koffieliefhebbers om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.