Help The Dance Factory

350 leerlingen dansschool op straat door komst nieuwe Colruyt.

De eigenaar heeft het pand waarin The Dance Factory gehuisvest is verkocht aan supermarktgroep Colruyt. Daardoor komen de 350 leerlingen van de dansschool van Isabelle Beernaert – de bejubelde choreografe die schittert in het TV-programma So You Think You Can Dance en die met haar team The Ultimate Dance Battle won – op straat te staan. Een nieuwe locatie vinden blijkt zeer moeilijk te zijn.

Hoewel de dansopleidingen op The Dance Factory van uitzonder­lijke kwaliteit zijn, krijgt de school bovendien nog geen onder­steuning van het stadsbestuur van Gent.

• Wij vragen dat Colruyt toestaat dat The Dance Factory tot einde juni 2012 in het huidige pand blijft, zodat de school niet halverwege het schooljaar moet verhuizen.
  • Wij vragen dat het stadsbestuur van Gent actief helpt om een nieuwe, gunstige, en gemakkelijk bereikbare locatie te vinden voor The Dance Factory.
  • Wij vragen dat het stadsbestuur van Gent de bijzondere waarde van The Dance Factory in het plaatselijke cultuurlandschap erkent en de school structureel steunt.

. : . : . : . : . : . : . : . : . : . : . : . : . : . : . : . : . : . : . : . : . : . : . : . : . : . : . : . : . : . :. : . : . : . : . : . : . : .

Facebook-groep The Dance Factory MOET in Gent blijven!

Op YouTube: