Geen voltijdse lessen dit schooljaar!

Beste Scholieren!

We hebben al een zwaar jaar achter onze rug door Corona. Momenteel zitten we nu al meer dan op de helft van ons schooljaar met deeltijdse lessen, wat natuurlijk een hele verandering was voor alle leerlingen. Omdat iedereen nu gewend begint te raken aan de lessen hoe het nu verloopt, gaat het moeilijk zijn om de normale lessen terug gewend te raken. Tot Meneer Ben Weyts ineens met het idee kwam op 3 maart dat we na de paasvakantie hopelijk weer voltijds lessen kunnen krijgen. Dit is natuurlijk geen slecht idee om de lessen terug normaal op te starten maar niet op het einde van dit schooljaar wanneer elke leerling gewend is aan de lessen die we al een heel schooljaar krijgen! Dat kan geen enkele leerling meer aan!

Teken deze Petitie als je vind dat we vanaf volgend schooljaar terug de normale lessen moeten krijgen!

Door te ondertekenen, machtig ik Enrique Coryn om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.