FOX-abonnees willen streams voor hun geld

Voetbal beleef je live. En als dat niet lukt kun je altijd terugvallen op abonneezender FOX.

Tienduizenden abonnees kunnen hun favoriete club echter niet integraal zien omdat FOX de livestreams niet beschikbaar stelt aan hun betalende abonnees. Het doorverkopen van de livebeelden aan buitenlandse gokbedrijven is voor FOX geen probleem, waardoor betalende abonnees nu naar illegale livestreams op vage websites moeten bekijken.

FOX moet de ruwe beelden gewoon aanbieden aan hun betalende klanten. De techniek is er, de beelden zijn er, alleen de wil ontbreekt. Teken deze petitie en dwing FOX om waar voor hun geld te bieden. Voetbal is van ons!

Supporters van de clubs in de KeukenKampioenDivisie    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen geef ik Supporters van de clubs in de KeukenKampioenDivisie toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.