RDB Bestuur moet blijven

Quoted post

Jolanda

#83 Re: Re:

2012-05-10 21:11

#78: Janet - Re:

Ik heb getwijfeld of ik überhaupt een reactie zou plaatsen want het lijkt of iedereen die hier reageert wel zijn conclusie heeft getrokken over hoe slecht de TC is geweest, maar ik heb toch besloten eenmalig mijn woordje te doen.

De reden waarom ik niet op de BALV in overleg wilde met het bestuur had voornamelijk te maken met de handelswijze van het bestuur in deze hele zaak. Het bestuur heeft er voor gekozen om ons per mail op de hoogte te stellen van het opzeggen van het vertrouwen en vervolgens zonder ons in te lichten een gedeelte van het mailverkeer op de site te plaatsen. Er had ook persoonlijk contact opgenomen kunnen worden. Bovendien werden wij beschuldigd van "vriendjespolitiek" waarbij ik juist geprobeerd had om dat niet mee te laten tellen in de beslissing. In voorgaande zaken waren er wel wat strubbelingen, maar die waren volgens mij ook uitgepraat. Daarom was ik die woensdagavond misschien te eigenwijs om niet in overleg te gaan, maar door deze wijze werd ik wel gekwetst temeer omdat ik al jaren erg betrokken ben (geweest) bij de RDB.

Het opstappen van het bestuur had volgens mij voorkomen kunnen worden door naar de aanwezige leden te luisteren en eerst te stemmen voor het wel of niet aanblijven van de TC en daarna pas over de betreffende punten te stemmen. De stemmen waren mijns inziens niet allemaal gebaseerd op de inhoud van de zaak, maar meer op de integriteit van de TC gebaseerd. Die avond heb ik ook gezegd dat ik misschien wel de verkeerde beslissing heb genomen, maar die heb ik op enig moment moeten nemen (vanwege de tijdsdruk van de bekerfinale) en het bestuur wilde door het uitroepen van een BALV de leden laten beslissen waardoor ik bij mijn uitspraak bleef. Die werkwijze had het bestuur gekozen, niet ik.

Tenslotte wil ik nog kwijt dat een aantal negatievelingen die anti-Koetshuis uitingen zetten op deze site eens goed moeten nadenken wat we uiteindelijk met zijn allen willen: een leuk potje darten. Dus laat iedereen in zijn waarde.

Het bestuur heeft altijd zijn stinkende best gedaan en mag dat van mij nog lange tijd doen, maar zij hebben dit naar mijn mening niet goed aangepakt. Van mijn kant uit excuses dat dit zo is gelopen.

 

Reacties

Gast

#85 Re: Re: Re:

2012-05-11 00:16:23

#83: Jolanda - Re: Re:

Bovendien werden wij beschuldigd van "vriendjespolitiek" waarbij ik juist geprobeerd had om dat niet mee te laten tellen in de beslissing.

Ben wel nieuwsgierig waarop de beslissing wél is gebaseerd.....

lid

#123 Re: Re: Re:

2012-08-03 22:54:16

#83: Jolanda - Re: Re:

Kijk aan dit soort berichten heb ik wat.