Wij zijn tegen de Surinaamse Amnestie wet.

Quoted post

Luigi Bab
Gast

#6

2012-03-22 01:00

Teken aub NIET Anoniem? Wij Surinamers moeten ophouden om LAF te zijn. Wij laten veelste veel met ons doen!

Wij zijn toch geen Struisvogels? Ik Luigi Bab teken de Petitie.

Ik heb een GEWETEN en ik slaap elke avond rustig.

If you want the world to change, you have to start with the man in the mirror! ;-)

Ps: zolang je geen Terrorist bent hoef je niet bang te zijn voor CTU (Counter Terrorism Unit)

Reacties


Gast

#11 Re:

2012-03-22 02:02:52

#6: Luigi Bab -

Ik vind je opmerking zeer terecht, maar ik heb ook respect voor degenen die om welke reden dan ook anoniem willen blijven. Het is van belang om mensen te helpen over hun angst heen te komen.

Denker en Doener

#74 Re:

2012-03-22 17:43:06

#6: Luigi Bab -

Ik denk dat je iets te naief bent Luigi. Ik zal tekenen en reageren. Ik ben niet laf maar heb het leven en welzijn (!) van mijn geliefden (vrouw en kinderen) lief. Ik woon in Suriname en neem geen enkel risico. Als ik tegenover deze schurken sta zal ik fysiek en of intellectueel echt wel mijn mannetje staan. Dikatie (moed) is goed, maar Dong Dikatie (Domme moed) is gewoon dom. Juist als je geen terrorist bent moet je bang zijn voor de CTU. Die is namelijk niet tegen terroristen maar tegen de bevolking. net zoals de volksmilitie in de jaren '80. Toen was ik ook hier en ik ken mijn geschiedenis. Ken jij de jouwe?

Ook ik heb een geweten en slaap rustig. Feti nanga Koni!


Gast

#110 Re:

2012-03-23 02:21:31