Kliko's legen moet weer 1x per week GEMEENTE ROTTERDAM !!!

Quoted post


Gast

#1

2016-07-23 05:46

Omdat ik gek wordt van de maden en vliegen!!!

Reacties


Gast

#85 Hou de boel dan schoon, hier legen ze al 15 jaar één keer per 2 weken en ik heb nog nooit één made:

2016-07-23 14:10:19

#1: -  

 Hou de boel dan ook schoon ipv lukraak alles maar los in die bak te kiepen. Hier worden al 15 jaar de bakken 1 maal per 2 weken geleegd en ik heb nog nooit één made gehad, geen van mijn buren trouwens. Kwestie van netjes op je spullen zijn, alles in zakjes doen en geen losse troep in de bak.  Bak in de zomer netjes in je garage/schuur zetten en niet buiten in de volle zon. Gemakzucht en schijt aan anderen hebben zoals je troep bij een ander in de bak gooien is deels het probleem. Op te lossen deels door niet mee aso je bak al in de vroege avond neer te plempen maar netjes 's morgens.  Verpakkingen klein maken en niet hele melkpakken deponeren. Meeste mensen zijn luie varkens en te beroerd de bak netjes te vullen en te beroerd die 's morgens pas aan te bieden zoals het hoort. En dan janken dsat een ander er zooi in gesmeten heeft.                      

nette mensen zijn mensen die alles schoon houden en die hebben nooit maden veroorzaakt door henzelf.  dAAROM je bak in je eigen tuin/schuur houden en niet in het brandpad, dat is al enorm asociaal en dan is die bak beschikbaar voor iedereen die van zijn rauwe vleesresten af wil...... En niet zeuren dat je geen plek hebt voor die bakken, die horen VERPLICHT op je EIGEN terrein, ook als je maar een zielig postzegeltje hebt.

Als je serieus geen 2 weken af kunt met die enorme kliko doe je toch echt zelf iets grondig verkeerd, die bakken zijn huge!. Grote huishoudens kunnen een tweede kliko krijgen, moet je wel voor betalen en dat willen ze natuurlijk niet want klagen is leuker dus allemaal eigen verantwoording.

Waarom kunnen wij het hier allemaal wel met 2 tot 6 persoons huishoudens en jullie niet? Vreemd en dat zegt wat over de klagers, zijn jullie daar nou allemaal zo vies en laks met je afval of zo? Alles begint per slot van rekening bij jezelf.


Gast

#150 Re:

2016-07-23 21:11:46

#1: -  

 Vogels in de bakken, zakken omdat ze open staan zo vol.

Angie

#239 Re:

2016-07-25 20:18:17

#1: -  

 Omdat ik een vermogen heb betaald voor iedere m2 grond en ik niet in mijn voortuin kan zittem vanwege de meur van al die afvalbakken...:(

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2016-07-26 07:08:45


Geïrriteerde inwoner

#364 Re: belachelijke verandering

2016-07-31 12:22:16

#1: -  

 te smerig voor woorden terwijl er niets verandert aan de kostenkant! 

Gast

#384 Re:

2016-08-10 11:52:43


Gast

#388 Re:

2016-08-13 20:37:43

#1: -  

 Hoe komen ze er nou toch  bij om dit om de week te gaan doen, is ons dat ooit gevraagd?