Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte

Quoted post

buurvrouw

#1296 Re: FOLDER: mensen maken de wijk in SEGHWAERT

2011-11-03 22:17

#1264: - FOLDER: mensen maken de wijk in SEGHWAERT

Ja hoor, vandaag ook bij ons in de bus beland. Wat de hel is dit voor een voorlichting? Niks nada noppes inspraak. Bouw maar vol die handel. Speelvelden weg, stukken groen verwdwijnen en dit alles met medewerking van de wooncorparaties.

Waar zijn die dan???? Ik heb ze niet gehoord, gezien wel gelezen dat ze de tuinen gaan controleren. Laat ze dan gelijk de schotels die ze tegenkomen weg halen. Dit gaat niet alleen maar om een Moskee...de hele wijk gaat naar de afgrond. Met als de dikke vette aarbei op de taart een Moskee welke in het mooie voorlichtingsboekje betsempeld wordt als MULTIFUNKTIONEEL centrum. Kunnen we daar klaverjassen, kinderfeestjes organiseren, varkensaté'tje eten, met de buren om tafel? Neeeee daar zijn de buurtcentra's voor.

Het is een multifunftioneel centrum voor moslims waar ze te leren krijgen (want het zijn lessen die de Imam verteld) wat volgens de Imam het extreem gevaarlijke denkwijze moeten volgen. Mag een vrouw bij een man die alleen in de lift staat NEE. Vrouwen die niet bedekt zijn met kleding lokken de lustgevoelens van de man op, dus helemaal ingepakt alsjeblieft. Wijst de vrouw de man af omdat ze een keer geen zin heeft? Dan zullen de engelen haar tot de volgende ochtend vervloeken. Mag een man een tweede vrouw? Ja. Mag een man de vrouw op haar plichten wijzen? Ja en afhankelijk van de ongehoorzaamheid mag je zelfs slaan. Wat zijn dat voor mongolen?

En de lessen die worden gevolgd door de jeugd is niets anders het inpompen van de levenstijl die er op nagehouden moet worden volgens de Islam. Een compleet gestoord gevaarlijke hersenspoeling. HEREN POLITICI HET IS GEEN GELOOF!!!! KIJK DAN EENS OP DE SITE, HET ZIJN WETTEN DIE OPGESTELD ZIJN DOOR ZGN GELEERDEN MET EEN KRONKEL IN HUN HERSENS En dan de wijk maar lekker volbouwen voor de jeugd en ouderen. hahahahaha wat een giller. Het wordt gewoon een moslimwijk. Gemeente Zoetermeer...zet er dan gelijk een muur om heen met een deurtje erin...bordje erop Atractiepark Allah. Ieder zijn ding maar doe dat lekker ergens waar wij er geen last van hebben.

Ik weet wel op welke partij ik NIET ga stemmen

 

Reacties


Gast

#1312 Re: Re: FOLDER: mensen maken de wijk in SEGHWAERT

2011-11-04 19:15:04

#1296: buurvrouw - Re: FOLDER: mensen maken de wijk in SEGHWAERT .... Laat ze dan gelijk de schotels die ze tegenkomen weg halen ...

Beste buurvrouw,

 

Ik heb ook een schotel, maar dat zegt helemaal niets. Ik ben in Nederland geboren, atheïst, blank en meer van die niet terzake doende dingen. Ik ben namelijk satelliet-hobbyist, dat bestaat ook :-)! Mag dat? Ik ben trouwens wel tegen die moskee op de Roggeakker, maar dat lijkt me duidelijk, anders las ik deze site niet.

 

Satelliet-TV kijker.