Voor behoud pauwen in het Vianderdomein

Quoted post

Gast

2016-05-24 12:03

omdat ik al 40jaar dat ge,oon ben en vroeger ging ik er zelfs zwemmen en vissen.dit is het enige wat Tienen nog heeft.ik heb last van brommers en blaffende honden en lawaai van luidruchtige mensen in de straat.laat de. beestjes gerust,k op anders een stukje vleugel af of zet ze in foliere.geen eten gooien achter de Delhaize ook hinder en vuil.de viander is nog enige wat hier in Tienen.laat alles zoals het is vindt en vond het mooi. zorg voor meer dieren in de viander is gezellig en rustgevend. veel succes voor de pauwen nieuwe kopers,bewoners op de hoogte hoogte houden nog succes met de petities

Reacties

Tienenaars.

#62 Re:

2016-05-28 09:06:09

#39: -  

Gm ben niet gelukkig op deze wereld al het goede moet weg zoals pauwen in de viandra ,doe de sluikstorters en hooligans en diegene die de parken kapot maken weg steek die i'n een kooi en ga die Da

N bezoeken,laat de viandra terug herleven met dieren ,groe'n en dergelijke trekt meer bezoekers denken jullie niet. Stad klacht over geen toeristen hoe komt dat door alle mooie dingen te verwijderen. Ontevreden Tienenaar al 51jaar woon ik er en vroeger de Veste,het park ,de viandra,steentjesplein was lekker te vertoeven en nu is alles weg door sluikstorters,drugs e.a negatieve zaken. D US LAAT DEPAUWENWAARZEZIJN. AUB GENIET ERVAN. GEEFT RUST. G m. Zijdelingse straat. Te TIENEN