Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte

Quoted post

peace

#406 Re:

2011-10-12 11:35

#352: Klote moskee! -  

Helemaal mee eens. Het kloterige is wel dat de brandstichter de lul is, terwijl de gemeente deze situatie zelf gecreeerd heeft, en de moslim weer arm en zielig. Voorkomen is beter dan genezen, vanaf dag 1 van de bouw, de bouw stagneren. Hebben we hier niet een zeldzaam diertje dat beschermd moet worden tegen de bouw? Vervuilde grond? Het stukje grond bezetten?  Als de gemeente doordrukt met de bouw is het al te laat en zullen we met zijn allen met nieuwe acties moeten komen.

Reacties

Kharis

#540 Re: Re:

2011-10-12 22:03:13

#406: peace - Re:  

Er zit daar geheid nog een hele kolonie salamanders. Die zijn vroeger bij mij (wooncomplex Roggeakker) in de toenmalige tuinvijver beland en die heb ik een paar jaar geleden weer teruggezet bij het water daar. Zelfs afgelopen jaar nadat de vijver allang uitgegraven was ben ik ze nog tegengekomen aan de voor- en achterkant van mijn huis.

Daarnaast zit het gebied daar ook nog vol met kikkers, padden en andere fauna. Zonde als dat allemaal moet wijken voor een moskee die daar helemaal niet past. Er zijn genoeg andere plekken die beter geschikt zijn dan deze locatie.