stop bouw mega moskee jonkerboschplein

Quoted post

Kim

#256 Genoeg is GENOEG!

2015-10-03 09:39

Ik ben het zat dat ons land systematisch overgenomen wordt door vluchtelingen met hun moslim geloof! Dankbaarheid over de opvang is hen vreemd. Klagen als de beste dat de opvang niet naar hun wens is en dreigen zelfs met zelfmoord! Nooit eerder heb ik me uitgelaten door de steeds toenemende stroom vluchtelingen maar nu ben ik het ZAT. De moslim cultuur gedijd hier steeds meer. STOP hiermee! Ons Nederland is Nederland niet meer! Ik wil geen geloofs- geschreeuw horen, ze schreeuwen het letterlijk van hun daken! Waar is verdorie het respect wat WIJ Nederlanders verdienen vanwege de opvang...dat is er NIET. Nederlands spreken ho maar, integreren ho maar, natuurlijk WEL profiteren van ons geld. STOP, STOP STOP. Vind u het gek dat de PVV nu al 5 zetels erbij heeft?! Dat zal nog veel meer worden. Alles krijgen ze gratis, een woning die geheel ingericht is, wij wachten minimaal 5 tot 21 jaar op een sociale huurwoning. Wij moeten alles ZELF betalen en of leven van de schuldhulp! De vluchtelingen krijgen elke dag 40 euro?!!! !!! dat is meer dan een uitkering! Belachelijk. Ik heb er geen woorden meer voor. Ik ben het zat en moe dat onze regering zo vreselijk laks is en gewoon de ogen sluit voor wat er ECHT onder ons eigen volk leeft....

Reacties


Gast

#258 Re: Genoeg is GENOEG!

2015-10-03 09:50:12

#256: Kim - Genoeg is GENOEG! 

 "Hear hear". De stille meerderheid die volgens de VVD/PvdA het allemaal goed vindt.

 

 @Kim. Ik ben blij dat je je stem hebt teruggevonden.

 

Jeroen

#268 Re: Genoeg is GENOEG!

2015-10-03 10:07:57

nijmegen
Gast

#287 Re: Genoeg is GENOEG!

2015-10-03 11:20:28

#256: Kim - Genoeg is GENOEG! 

 heel goed gezegt   stem ook op pvv .


Gast

#298 Re: Genoeg is GENOEG!

2015-10-03 12:00:57

#256: Kim - Genoeg is GENOEG! 

 Dag Kim, volledig met je eens ;)