Open Brief aan Ben Weyts : Zwerfkattenbeleid versnelling hoger

Quoted post


Gast

#4

2015-08-12 15:46

Omdat ik het niet fijn vind al die schrijnende verhalen te lezen. Meer steun nodig voor al de opvangers die zich inzetten voor een degelijk kattenbeleid.

Reacties

wat kat

#104 Re:

2016-01-25 07:04:12

#4: -  

 

#33: -  

 Echt belachelijk ,belasting hoger voor zwefkatten.

Wanneer er te veel duiven of ratten zijn ,maken we die toch ook dood.

Het is rot voor die beesten ,maar te veel is te veel ,dus dood maken allemaal in een keer en opnieuw beginnen met een verantwoordelijk beleid.

En katten ? haha laat me niet lachen ,een kat eet geen graan etc ,nooit gezien in de natuur.Het voer wat jij je kat geeft bestaat uit 85 % graan ,welke kat eet dit ?

je bedoelt ik heb een gecultiveerde hamster ,die katten geluiden maakt.Er is niets meer aan een kat ,wat kat was.Een huiskat slaapt per dag 19 uur omdat dat beestje niets te doen heeft.Omdat hij in jou huis moest zitten ,braaf zijn is dat beestje geheel zwaar doorgefokt in de jaren.Ik las ook de woorden katten moeder en vader ,dat ben je niet laat dat beest beest zijn ,in plaats van te denken in katten moeder / vader.Het zijn meestal mensen met een bepaalde persoonlijkheids storing die in katten moeders/ vaders denken ,geen kinderen hebben ze dan ,of hebben zelf sociale problemen ,problemen met omgangsvormen.

Katten moeders en vaders ,een kat behoort niet tot een roedel ,dus je bent geen moeder of vader.Zodra een kat duur wordt of apart is wordt dat beestje thuis opgesloten ,heel zijn leven gevangenisstraf omdat de eigenaar dat wil.En misschien met je katten bril op ,besef dat een kat zijn baasje uitzoekt en niet jij.

Katten en veroorzaken veel ziektes ,katten schijten overal buiten ,bv in de tuin ,wanneer een zwangere vrouw in contact komt met ontlasting van een kat ,kan haar baby misvormd te werteld komen.Daarom ben ik voor wanneer een vrouw zwanger is ,je een tijdelijke vergunning moet kunnen krijgen bij de gemeente om elke kat in je tuin af te schieten ,of bv van die zware beren vallen zetten her en der moet je opletten hoe snel het over is.Je moest eens weten hoeveel katten bv vogels dood maken ,mooie zang vogels etc

Kortom een knaldag bv op 12 mei 2016 ,met veel vrijwilligers worden katten gevangen ,afgeschoten ,vergast ,vernietigd.Dan beginnen we met een nieuw beleid.

Ik ga hiervoor binnenkort een site openen ,en hoop dat ik meer handtekeningen krijg dan dat rare voorstel van dit ,kat afschieten ,vlees naar bv dierentuin ,vacht hiervan jassen maken ,katten vet hier biodiesel van maken.