AANKLACHT TEGEN WILDERS IS EEN GEVAAR VOOR HET VOLK VAN NEDERLAND

Quoted post


Gast

#228

2015-01-01 13:26

#208: - Re:  

Mag het wat minder?

 

 

NRC 2009:

Er zijn niet slechts een paar criminele Marokkanen

Degenen die de massale criminaliteit door Marokkanen ontkennen, laten niet alleen de slachtoffers in de steek, maar ook degenen die met gezinsinterventie en politiewerk de problemen aanpakken.

Uit mijn onderzoek en vele omzwervingen in Amsterdamse wijken blijkt dat het om een veel breder fenomeen gaat. Er is geen etnische gemeenschap waar het wij-zij-denken zo sterk is ontwikkeld als juist in de Marokkaanse. Er leeft een grote groep Marokkanen in Amsterdam, die zich helemaal geen Nederlander, maar Marokkaan voelt. En die Nederlanders, de Nederlandse samenleving en het Westen vijandig gezind is. Marokkanen die hun best doen, hard werk of studeren en leuk meedraaien met de Nederlandse samenleving worden door deze groep al snel verkaast genoemd en nog veel vaker als verrader bestempeld.

 

 

 

Reacties


Gast

#233 Re:

2015-01-02 02:49:07

#228: -  

 Je zegt tegen mij dat het wat minder mag?!? Terwijl boven jouw post de wildplakkert weer bezig is met zijn goorlapperij?!?

Al wat ik zei was dat we daar niet op reageren, OMDAT DE DISCUSSIE DAAR NIET OVER GAAT!!!