Gouda Noord zoals het Hoort

Quoted post

doe normaal, dan doe je al gek genoeg

#79 Re: pwa

2014-11-27 12:38

#9: Hans - pwa 

 Waarom zou ik een racist zijn als ik tegen een dergelijk groot religieus cetrum ben? Ik zou ook niet voor een christelijk centrum van die omvang zijn. Daarbij heb ik niet veel zin in jihadisten in Gouda. Ik wil mijn kinderen veilig naar school kunnen brengen. En tussen de jihadisten zitten ook genoeg Nederlanders. Dus doe niet zo kinderachtig a.u.b. Je bent juist een racist als je je gehandicapte medemens niet eens  een school gunt. Zij bivakeren in een bouwval, terwijl de islamitische basisschool een maand of 2 geleden een groot en mooi verbouwd pand nabij de school van mijn kinderen hebben betrokken. En waar laten we dan ons gehandicapte medemens? Wegrotten in de goot?

Reacties


Gast

#82 Re: Re: pwa

2014-11-27 12:43:06

#79: doe normaal, dan doe je al gek genoeg - Re: pwa 

 Mag ik de een en ander vriendelijk vragen om eens op te zoeken wat "racist" nu werkelijk betekent? Het woord vliegt hier links en rechts om de oren, maar wordt door niemand correct gebruikt.


Gast

#183 Re: Re: pwa

2014-11-28 16:45:21

#79: doe normaal, dan doe je al gek genoeg - Re: pwa 

 Die neemt Hans wel in huis,dan kan hij ook eens goed doen voor een medemens.


Gast

#313 Re: Re: pwa

2014-11-29 18:31:18

#79: doe normaal, dan doe je al gek genoeg - Re: pwa 

 Helemaal mee eens. Politici zijn als de dood voor de intimiderende, alleseisende islam. Dus krijgen ze zo'n beetje alles voor elkaar. Het is schunnig om de Ark maar jaren lang te laten aanmodderen.