Gouda Noord zoals het Hoort

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Gouda Noord zoals het Hoort.

Koos

#176 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Geldigheid petitie

2014-11-28 13:54

#173: Kees - Re: Re: Re: Re: Re: Geldigheid petitie 

 Waar is je bijdrage over Leidschendam opeens gebleven....?


Gast

#177 Re: Re: Re: Re: Re: Geldigheid petitie

2014-11-28 13:55

#174: - Re: Re: Re: Re: Geldigheid petitie   We zijn op de hoogte! En hebben de regels hiervoor gevolgd.

 O ja? Toch zeker niet met deze petitie. Maar dat heb ik u al een half dozijn keren gezegd. Wie niet horen wil …


Gast

#178

2014-11-28 14:27

Veel succes gewenst.

Gast

#179

2014-11-28 16:34

De buurt en straten hebben niet over de infrastructuur ter ondersteuning van het verkeer Verhoogde dergelijke constructie zou veroorzaken. Ik ben geen tegenstander van de bouw, ben ik tegen de locatie.

Gast

#180

2014-11-28 16:38


Ik ben tegen dit voorgestelde constructie, omdat de wijk infrastructuur niet kan ondersteunen de toename van het verkeer dat er zou gebeuren als gevolg.

Gast

#181

2014-11-28 16:40

Welk tegenvoorstel heeft u voor de bestemming van het complex, dat geen probleem zou gaan vormen voor de directe omgeving?


Gast

#182 Re:

2014-11-28 16:42

#181: -  

Beide initiatiefnemers zouden een deel van het complex kunnen nemen (kleine moskee dus om capaciteitsproblemen op te lossen), en de rest woningen. MF.  


Gast

#183 Re: Re: pwa

2014-11-28 16:45

#79: doe normaal, dan doe je al gek genoeg - Re: pwa 

 Die neemt Hans wel in huis,dan kan hij ook eens goed doen voor een medemens.


Gast

#184 Re: Re: Re: pwa

2014-11-28 16:49

#183: - Re: Re: pwa 

 Waarom verschuiven jullie dit probleem naar een ander? Júllie zijn toch zo begaan met de gehandicapte medemens? Hoeveel hebben jullie er dan al in huis gehaald?


Gast

#185

2014-11-28 18:15

hoe maken we een woonwijk onbewoonbaar neem een industrie terijn heeft niemaand last ik wil niet geconfronteert woorden met het geloof van een ander

Gast

#186 Re:

2014-11-28 19:54

#185: -  

Een mooie chemische fabriek dan maar? Een straatje raffinaderijen? Alleen omdat jij niet "geconfronteerd" wil worden met het geloof van een ander? Enig idee hoeveel geloven er in Gouda vertegenwoordigd zijn? Enig idee met hoeveel je er altijd al "geconfronteerd" bent?

Maar vooroordelen, nee, die hebben we niet.

pw

#187 Re: Re:

2014-11-28 20:15

#186: - Re:  

 Een van de bekendse uitspraken van Erdogân:

 "De moskeeën zijn onze kazernes, de koepels zijn onze helmen, de minaretten onze bajonetten en de gelovigen onze soldaten".

 


Gast

#188 Re: Re: Re:

2014-11-28 20:19

#187: pw - Re: Re:  

 Maar die zit niet in Gouda, hè? De man heet trouwens Erdoğan, maar kan jou dat schelen.

Langzaamaan komen dus toch de ware beweegredenen naar voren. Kon niet uitblijven. Verklaart ook de vloed aan (anonieme) handtekeningen van dezelfde IP-adressen. Nu Wilders er nog met de geblondeerde haren bijslepen en het cirkeltje is weer rond.


Gast

#189

2014-11-28 20:30

Maar daar hebben we toch geen Erdoğan voor nodig?

Denk niet dat ik gekomen ben om op aarde vrede te brengen. Ik ben niet gekomen om vrede te brengen, maar het zwaard. Want ik kom een wig drijven tussen een man en zijn vader, tussen een dochter en haar moeder en tussen een schoondochter en haar schoonmoeder; de vijanden van de mensen zijn hun eigen huisgenoten! (Matteüs 10:34-36)


Gast

#190

2014-11-28 20:52

Er zijn al veel te veel moskeeën in Nederland,kerken verdwijnen moskeeën bouwen ze ervoor terug nog ff en we lopen in burka's en baardjes!

Gast

#191

2014-11-28 20:53

Er zijn al veel te veel moskeeën in Nederland voor elke kerk die verdwijnt komt een moskee terug,dit is nog altijd Europa en geen moslim land!! Nog ff en we lopen hier in burka's en baardjes omdat de moslims het willen.


Gast

#192 Re:

2014-11-28 20:59

#191: -  

 Aangezien de christen het modieus vindt om zich atheïst of zelfs agnost te noemen, zijn die kerken niet meer nodig. Veel moslims zijn wel (nog) kerkelijk gelovig en hebben dus behoefte aan een gebedshuis. Wat is daar onlogisch aan?

Omdat zij naar hun kerk gaan, hoef jij toch geen baardje te dragen of in een burka te lopen? Dat is namelijk wél heel erg onlogisch.


Gast

#193 Re: Re: Re: Geldigheid petitie

2014-11-28 21:24

#168: Gouda Noord Zoals het Hoort - Re: Re: Geldigheid petitie 

"Aankondiging twee voorziet in duidelijkheid. 

Dat u probeert verwarring te zaaien met uw opmerkingen (wij hebben geen e-mail van u met juridische bewijzen mogen ontvangen) geeft u geen gelijk."

 

 De duidelijkheid van aankondiging twee bestaat vooral hierin, dat degene die altoos gezegd heeft dat de petitie geen geldig formaat heeft en dus wederom genegeerd zal worden (net als de vorige lijst), al die tijd wel degelijk gelijk heeft gehad. Bravo, alweer verspilde moeite. Waarom wordt er geen gedegen onderzoek gedaan (alle info staat voor het grijpen op de gemeentepagina) alvorens we weer hals over kop als een stier op een rode lap reageren?

Werkelijk? Hebben jullie zitten wachten op een e-mail? Als jullie iets willen bereiken, dan mogen jullie de handen uit de mouwen steken en niet op totaal onbekenden gaan zitten wachten. Ongelooflijk! En wie geven we nu weer de schuld?

Gouda Noord Zoals het Hoort
De auteur van deze petitie

#194 Re: Re: Re: Re: Geldigheid petitie

2014-11-28 22:27

#193: - Re: Re: Re: Geldigheid petitie 

 Goedenavond,

Dank u wel dat u probeert mee te denken! En opvallend hoeveel energie hoe u als '' totaal onbekende '' zoveel energie steekt in het proberen ons te overtuigen dat deze petitie geen enkele zin zou hebben. Misschien had ik anders moeten formuleren ; wij hebben het gevoel dat u verwarring probeert te zaaien. Ons excuus daarvoor. 

Dat er richtlijnen voor een petitie staan zoveel is duidelijk. En dat we zo kort mogelijk de complexe werkelijkheid hebben weergegeven ook, waarop we de aandacht vestigen. Overigens staat het u geheel vrij ons een petitietekst te sturen waarvan u denkt dat die wel zou voldoen. 

Dat wij de handen uit de mouwen steken, dat is duidelijk. Uw mening leggen wij dan ook naast ons neer. Daarnaast gaat het hier niet om de zwarte piet te geven aan een ander. Wij leggen simpelweg de bewindspersonen voor waarvoor zij wettelijk gezien aansprakelijk te zijn.

Een van de voorbeelden waaruit blijkt dat de vereniging beslist niet achterover heeft geleund vindt u hier u op Jalta.nl onder de titel: Buurtbewoners winnen eerste slag: besluit Goudse moskee uitgesteld. 

Verder wensen wij u een heel plezierig weekend & natuurlijk veel leesplezier!

Met vriendelijke groeten,

Deze wijk weet niet van wijken.

#195 Re: Re: Re: Re:

2014-11-28 22:30

#188: - Re: Re: Re:  

 Beste mensen, 

Het is heel simpel: dit is geen PVV - wijk.

PUNT.

 


Gast

#196

2014-11-28 22:36

Maar als je niet de juiste procedurers volgt, kun je bewindslieden voorleggen wat je wilt, die worden zonder omkijken naast zich neergelegd.

Waaraan een petitie (dus: burgerintiatief) dient te voldoen is vaak genoeg hier gegeven. Ik ga dat hier niet nog een keer voor u doen. Ik betwijfel ook of de persoon die de letterlijke tekst van de verordening burgerinitiatief Gouda hier gegeven dat ook nog een keer voor u gaat doen.

Als u die aangeboden hulp wilt wegzetten als "verwarring zaaien", dan is dat uiteraard uw goed recht, maar getuigt meteen ook van weinig inzicht. Uw toch wel arrogante opstelling onderstreept dat eens te meer.

Ook u een prettig weekend toegewenst en modder maar lekker verder. Aan mij en hulp van derden zal het niet gelegen hebben.


Anonymous

#197 Re: Re: Re: Re: Re:

2014-11-28 22:38

#195: Deze wijk weet niet van wijken. - Re: Re: Re: Re:  

 Een (heel) groot deel van de ondertekenaars en commentaargevers komt dan ook niet uit de wijk, maar klinken wel heel erg PVVerig.

Gouda Noord Zoals het Hoort
De auteur van deze petitie

#198 Re: Re: Re: Re: Re: Geldigheid petitie

2014-11-28 22:40

#194: Gouda Noord Zoals het Hoort - Re: Re: Re: Re: Geldigheid petitie 

Hartelijk dank!

Het burgerinitiatief zoeken we er nog eens op na.

Hartelijke groet,

 

 


Anonymous

#199 Re: Re: Re: Re: Re: Geldigheid petitie

2014-11-28 22:44

#194: Gouda Noord Zoals het Hoort - Re: Re: Re: Re: Geldigheid petitie  Buurtbewoners winnen eerste slag: besluit Goudse moskee uitgesteld. 

 Uitstel is geen afstel. Ooit van een Pyrrhus-overwinning gehoord?


Gast

#200 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Geldigheid petitie

2014-11-28 22:48

#198: Gouda Noord Zoals het Hoort - Re: Re: Re: Re: Re: Geldigheid petitie 

"Het burgerinitiatief zoeken we er nog eens op na."

Wat bedoelt u met "nog eens"? Uit alles blijkt dat u die tekst tot op heden nog niet gelezen hebt.