Gouda Noord zoals het Hoort
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Ik sta er geheel achter.
Er zal dan wel een begeleidend schrijven bij moeten.
Zie met veel verdriet onze stad verdrinken in
ellende en machtsverhoudingen.
Moskee
Ik sta volledig acht er de petitie, liefst nog huis aan huis verspreid! Heel veel succes
This comment has been removed by the author of the petition.
Ik gun de Islamitische gemeenschap goede gelegenheid om haar godsdienst te beleven en vind dat ze daar ook recht op heeft. Hier ligt een taak voor de gemeente.
Echter, een MEGA moskee op de locatie van de voormalige PWA kazerne, geeft naar mijn oordeel te veel beheers/praktische problemen !
Deze omvang is gewoon te groot voor deze wijk.
Zo makkelijk om een ander voor een racist uit te maken! Dit vind ik discrimineren!
This comment has been removed by the person who wrote it.
Waardeloze petitie, je zegt nee tegen iets dat er niet komt, nl. een megamoskee. En die zgn. Atoombunker wordt gesloopt. Dus, nu al duidelijk dat de gemeente hier niks mee kan of doet.
De wijk is niet berekend op zo'n mega islamitisch centrum
Re: pwa
Sinds wanneer is iemand een racist als je tegen een moskee bent?
Kunt u me dat uitleggen, of roept u maar wat?
Graag antwoord, want als ik erachter kom wie u bent, klaag ik u aan wegens smaad en laster.
Bij Oosterwei is een betere lokatie dit willen de moslims immers zelf!
2. Een grote moskee belemmert integratie
3. Communicatie gemeente beneden peil,
Onderwerp
Helaas is zo ook op de Nieuwe Gouwe een megakerk gekomen met als gevolg een Korte Akkeren dat zo volloopt met SGP-ers. Ook niet geweldig integrerend volk. Kunnen dit soort religieuze megaprojecten niet gewoon in de Noordzee ofzo?
In hun land krijg je dat niet voorelkaar.
Waar gaat dit verder heen in dit land en deze regering
Re: Onderwerp
#21: religieus criticus - Onderwerp
ieder is vrij in zijn geloof maar die kerk staat wel op een locatie die niemand hindert en intergreren komt van twee kanten dus heb begrip voor elkaar.
| This discussion has been closed. |