Broodfokker hezehof te lummen moet stoppen!

Quoted post

Gast

#126

2014-09-10 13:28

Ook wij hebben net een hondje gekocht in t Hezehof. De eerste 10 dagen ging het goed. Daarna heeft ze diarree gekregen en nu heeft ze kennelhoest. Wij zijn al drie keer in alle haasten naar de dierenarts gegaan. Nu heeft ze de nodige medicatie en laten we ze zoveel mogelijk rusten in de hoop dat ze snel aansterkt. Dit hondje heeft mij al veel grijze haren bezorgd. Ocharm het is zo een lief hondje. Hoop echt dat ze snel beter wordt. 

Reacties


Gast

#155 Re:

2014-10-10 20:30:57

#126: Gast -  

 Na 7 weken alles gedaan te hebben om haar een mooi leven te geven met ons Noa is ze dan toch gestorven. Haar lichaampje kon het allemaal niet meer aan. Ze is dan ook kort na een operatie aan haar darmen gestorven. Nu moeten wij dit stuk weer een plaats geven in ons leven. Het is niet eerlijk dat dit mooi en lief hondje dit allemaal heeft moeten mee maken. 


Gast

#167 Re:

2014-10-19 12:11:35

#126: Gast -  

 Ik denk dat er al genoeg gewaarschuwd is rondom broodfok dus zonder verder info te zoeken voor je n hond koopt eindigt met zulke taferelen , dat is niet van 1 dag en ook niet van n week dat dit bekent is . 

 


Gast

#293 honden van t'hezehof

2014-12-31 13:53:46

#126: Gast -  

 wij hadden 2 honden gekocht,beauceron en akita inu, bij afhaling mochten we andere hond kiezen ipv die beauceron die was te ziek, dus kozen we een landseerpup,wij naar huis met de 2 honden, 2 dagen later werd de akita zo ziek dat we naar dr moesten, hij is er 3 dagen geweest en dan gestorven, hij had kattenziekte en diarree tot en met. heb dat gebeld naar hezehof en konden ander hond nemen,nu zat het andere pupje dus het broertje vandie landseer er nog en we namen dat mee, nu 9maand later allebei moeten laten inslapen, van in het begin zagen wij dat ze ni normaal liepen maar nu konden ze zelfs niet meer recht met als gevolg dat we ze hebben moeten laten inslapen,het waren geweldige honden,maar onze dierenarts dacht zelfs dat ze jonger waren dan in hun boekje stond en dus als gevolg dat we op nog geen jaar tijd eigenlijk 4 honden verloren hebben, onze 2 landseren waren nog geen jaar oud en al zo veel last en dat komt enkel door overkweek en toch kunnen we niet veel doen want als ze moetn sluiten beginnen ze doodweg onder een andere naam terug, tis afschuwelijk, die dieren moeten altijd maar kweken en kweken met als gevolg slechte honden die nog niet eens kunnen genieten van hun leven.

Teleurgestelde koper

#386 Re: KOOP NOOIT BIJ HET HEZEHOF!!!

2016-02-15 13:30:13

#126: Gast -  

 Koop nooit een hond bij het HEZEHOF!!! Ik wil iedereen waarschuwen! Het zijn oplichters en oneerlijke 'mensen' die doodzieke honden verkopen!!! Onze hond was nog geen 24u bij ons en al doodziek! De kattenziekte waardoor hij maar 50% overlevingskans had. De eigenaar van deze winkel is een afzetter zonder gevoelens. Hij wilde ons het geld noch de hoge ziekenhuiskosten terugbetalen. Geen greintje begrip hebben we van deze man gekregen. Verkocht is verkocht. Wij hadden nooit gedacht dat dit ons zou overkomen, daarom wil ik echt iedereen waarschuwen, steun deze degoutante praktijken niet door een hond te kopen!!!!!

Piet

#466 Re:

2016-06-29 14:25:07

#126: Gast -  

 Wat goed dat deze informatie er is , wij hadden een afspraak voor morgen om daar (wellicht ) een hondje te kopen , maar na het lezen van onderstaande ervaringen natuurlijk de afspraak af gezegd .


Gast

#489 Re:

2016-09-21 12:52:43

#126: Gast -  

 

Beste,

Wij zijn blij om te horen dat alles weer goed gaat met uw hondje.

Zoals afgesproken bij verkoop, en ondertekend door beide partijen voor akkoord, kon u met elk probleem gratis bij onze aangestelde dierenarts terecht. U hoefde daar niets te betalen. Geen visite, geen medicatie, geen opvang, totaal niets. Dit is een service die wij gratis aan onze klanten aanbieden, maar u bent niet verplicht daar gebruik van te maken.

Zoals u kan lezen in het originele garantiecertificaat, dat u ook van ons hebt meegekregen en ondertekend voor akkoord ( dit garantiecertificaat is niet door ons opgesteld, maar is een koninklijk besluit, verschenen in het Belgisch Staatsblad ) kan je lezen onder Art. 1 : Van zodra de koper een ziektesymptoom vaststelt, zal hij een dierenarts raadplegen en zich houden aan de maatregelen die deze voorschrijft. Hij heeft in alle omstandigheden de vrijheid van keuze van dierenarts . De kosten van de dierenarts, evenals de andere kosten verbonden aan de behandeling, zijn ten laste van de koper, behalve in het geval voorzien in artikel 4, laatste lid ( bij sterfte, als kan aangetoond worden dat de oorzaak van overlijden al bij de kennel aanwezig was bij verkoop ).

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,
Het Hezehof

 

 

Geachte,

Het hondje dat we bij u kochten op 15/08/2016 is ondertussen aan de beterhand.
In bijlage vindt u de gemaakte kosten van de dierenarts, mag ik u vriendelijk vragen om deze kosten volgens bijlage over te schrijven op volgend rekening nummer: be72 45 16 0285 3116 en dit op naam van Lowist Mathie.

Hoogachtend,





 

Geachte,

Het hondje was zondag doodziek, maandag zijn we onmiddellijk naar de dierenarts in de buurt gereden.

De reden dat ik niet voor jullie dierenarts kies is omdat ik in jullie geen enkel vertrouwen meer heb.
1) Jullie leveren een doodziek hondje af aan een kind van 10 jaar dat al jaren van een hond droomt.
2) Sjoemelen met de leeftijd, dat kan ik ook niet als correct beschouwen, u weet toch dat dit schriftvervalsing betekent.
Op dit moment verblijft hij bij de dierenarts en krijgt hij een infuus met antibiotica, hopelijk komt alles weer goed want de kinderen kijken er zeer erg naar uit.

Hoe dan ook, ik vind dit schandalig en zal hier later nog op terug komen.


Hoogachtend



 

Beste,

Ik heb net uw mail en het verslag van de dierenarts gelezen.

Zoals u weet, kan u met een probleem gratis bij onze aangestelde dierenarts terecht. Ook bij opvang is alles gratis.
Ik lees dat de pup giardia en coccidiose positief is. Wij zijn vandaag onmiddellijk begonnen met al onze pups een 5 daagse panacur kuur te geven. ( Dit doen wij trouwens regelmatig preventief ).

Wij hopen dat uw hondje snel weer beter is. Hou ons zeker op de hoogte.

Nogmaals, u mag uw pup nog altijd gratis verder laten verzorgen door onze aangestelde dierenarts.

Mvg,
Het Hezehof

 

Geachte heer,
Geachte Mevr,

Zoals afgesproken met mevr. Sophie vindt u in bijlage het consultatieverslag van de dierenarts.
Hondje is ernstig ziek en verblijft nu bij de dierenarts voor verzorging.

Graag uw mening hierover.

Hoogachtend,

 

 

BILLY

#513 Re:

2017-01-13 18:36:37

#126: Gast -  

 danku voor de informatie,een verwittigd mens geld voor 2.


Gast

#529 Re: onozelaar

2017-05-03 16:45:57

#126: Gast -  

 Dit kan evegoed als je de pup niet bij een broodfokker gaat halen ook gebeuren. Als je er niets van af weet hou dan je mond ;)


Gast

#536 Re:

2017-05-08 18:38:37

#126: Gast -  

 Heb ook een week geleden een hondje een Sharpei  gekocht daar en ben de dag erna meteen naar de dierenarts geweest , en bleek een zwaar oogontsteking te hebben en moest meteen een operatie ondergaan en ze willen de kosten nie betalen zolang we niet bij hun dierenarts gaan !!


Gast

#557 Re:

2017-11-12 10:57:55

#126: Gast -  

Jullie zijn net zo fout daar te komen!!!!

Mayca

#576 Re: stop de broodkweek

2018-03-17 09:18:57

Veel sterkte met uw lieve Bouvier.

#586 Re:

2018-03-28 18:35:46

#126: Gast -  

Wens u veel sterkte met uw lieve Bouvier. Hopelijk gaat nu goed, maar dat krijg met die rot broodfokkers, die laten of elkaar intelen alleen om het geld , niets anders.

Groetjes, Robert Pentland (Nederland).


Gast

#596 Re:

2018-08-23 14:18:06

#126: Gast -  

O My God en ik wou daar een yorkie puppy gaan kopen!!! weeral niks dan waar kunde nu nog een gezond puppy hondje ergens gaan kopen!! want er is bijna overal deugenieterij!!