Broodfokker hezehof te lummen moet stoppen!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Broodfokker hezehof te lummen moet stoppen!.

Gast

#126

2014-09-10 13:28

Ook wij hebben net een hondje gekocht in t Hezehof. De eerste 10 dagen ging het goed. Daarna heeft ze diarree gekregen en nu heeft ze kennelhoest. Wij zijn al drie keer in alle haasten naar de dierenarts gegaan. Nu heeft ze de nodige medicatie en laten we ze zoveel mogelijk rusten in de hoop dat ze snel aansterkt. Dit hondje heeft mij al veel grijze haren bezorgd. Ocharm het is zo een lief hondje. Hoop echt dat ze snel beter wordt. 


Gast

#127

2014-09-10 20:06

Vorige week daar een dwerg pincher gekocht hadden we geweten gingen we daar nooit gekochte hebben. Het Hondje heeft kennelhoest het zit al volledig op haar longen. Hezehof wil er niets meer mee maken hebben verkocht is verkocht het is echt een rampzalige zaak. De website ziet er goed en veel belovend uit maar daar blijft het ook bij.

Gast

#128

2014-09-10 21:06

Ik hoop van harte dat de overheid die rotte broodfokkers eens gaat aanpakken! Want er zijn er veeeeeeel!:-(

Gast

#129

2014-09-11 14:54

Ik heb hier op 12/07 een pup gekocht berner sennen x sint bernard.
Toen we thuis kwamen met billy had ze diaree, da geweest, billy heeft giardia, wormen en zwaar ondergewicht( 9 w, 3 kg...)alsof dat nog niet genoeg was merkte we enkele dagen later dat ze eveneens kennelhoest had.hierdoor heeft ze ook een longontsteking gekregen! Vreselijk, zo een klein pupje dat alle dagen ziek is ocharme! 2 weken geleden kreeg billy plots epileptische aanvallen. Het beestje was helemaal uitgeput! Na alle onderzoeken, medicamenten, observatie bij da waren haar anvallen vorige week zo erg dat haar hersenen beschadigt waren. Met enorm veel verdriet in ons hart hebben we haar na 7 weken verzorgen, koesteren, waken moeten laten inslapen... Is nu een week geleden ....
Gast

#130

2014-09-12 20:41

5 jaar geleden kocht ik mijn eerste hond, een bordeaux dog, bij een stamboomfokker. Prijs:1500€.Toen hij 2 jaar oud was viel hij gewoon dood neer tijdens een wandeling in het bos. Volgens de dierenarts een hartafwijking. Ik kocht een nieuwe pup, weer bij een satamboomfokker. Toen deze 8 maanden oud was begon hij plots bloed te plassen. 2 weken later is hij overleden. 2 jaar geleden heb ik een bull mastiff gekocht in het Hezehof. Tot nog toe nog geen enkele klacht. Het is een prachthond. Dit maar om te zeggen dat je ook geen zekerheid hebt als je een stamboomhond koopt, maar een stamboomfokker verkoopt maar 2 nestjes per jaar en zal dus nooit 10 klachten hebben. Ik ben dus zeer tevreden over het Hezehof!


Gast

#131

2014-09-20 13:36

Wij hebben nog geen 3 dagen onze Berner sennebpup bij ons mogen hebben.Vanaf het moment ik er mee thuis gekomen ben is het beestje achteruit gegaan.Hij was ook niet in orde met zijn vaccin.Nog geen 3 dagen later heeft hij ons verlaten.We hebben hem naar het labo in Gent gebracht en wachten op de resultaten...

Gast

#132

2014-09-21 14:35

Mijn tante heeft begin augustus een hondje daar gekocht en nu ligt het bij de dierenarts te vechten voor haar leven.
WOEDENDE!!!

#133 Re: Re:

2014-09-22 07:25

#65: lieselotje - Re:  

 Ik ben dierenartsassistente in een dierenkliniek! Heb je enig idee hoeveel pups van,t Hezenhof ik in mijn armen heb gehouden toen ze stierven!!!???

Daaagen voor gevochten, proberen te voederen, proper te leggen, braaksel opkuisen, baxters vernieuwen, de dierenartsen zien vechten voor hun leven???

EN HEN DAN ZIEN STERVEN IN JE ARMEN!!!!

HEB JE ENIG IDEE?????!!!!!!!


Gast

#134

2014-09-22 15:23

Sluit het Hezehof.Maar hoe?Wat kunnen we doen?

Gast

#135

2014-09-22 20:53

niet te geloven dat ik dit nu pas zie en niet heb geweten heb het zelfde probleem met onze lieve golden retriever pup ze heeft de zelfde symtomen als wat ik hier allemaal lees !
ze heeft een parasiet in haar lichaam heeft kennelhoest !!
we zijn al 4 keer naar de dierenarts moeten gaan , het gaat dan eventjes goed en dan hervalt ze weer ! het is een prachtig beestje zie er zeer mooi uit , maar van binnen is ze zo ziek als ik weet niet wat !bedankt hezenhof , we gaan er alles aan doen om ons beestje gezond te krijgen , één ding is zeker hier laat ik het niet bij !!!!

Gast

#136

2014-09-23 18:27

Als je bij een erkende kennel een hond koopt, verwacht je een gezonde hond, geen doodzieke hond! Schandaaaalig

Gast

#137 Re:

2014-09-23 19:48

#130: Gast -  

 dan zult gij één van de duizend zijn die geluk heeft gehad ! ik vind het daar schandalig een mooi filmpje maken dat wel over hun mooi tuin waar de honden zogezegt rond lopen ! maar als je er aan komt moogt ge niet eens mee gaan de puppy kijken ze gaan het alleen halen schrik dat we het schandaal gaan zien wat er binnen allemaal in de kennel te zien is !! ouders ook te bezichtigen awel die heb ik thans niet mogen zien ! maar goed dan dat ze niks te verbergen hebben !!!!heb zelf een mail gestuurt naar hun nog niet eens antwoorden doen ze !en dan zijt gij heel tevreden amai !


Gast

#138

2014-09-24 10:56

hezehof moet zijn deuren sluiten echt kleine puppy zien zo af 

broodfokkers dikke vuile fuckers 

 


Gast

#139

2014-10-05 11:07

Stop de broodfok en import !!!! Zo corrupt als de pest

Gast

#140

2014-10-05 17:57

Ben zelf slachtoffer van het hezenhof,ons Kira heeft 3weken geleeft bij ons maar 1ste week angst bang en heeft daarna nog 2weken gevochten voor haar leven eerst giardia en later hondeziekte ,en heeft ze helaas niet tegen kunnen winnen mijn hartje breekt nog als ik er aan terug denk dit handeltje moet stoppen en zware straffen opzetten .heb ons geld niet teruggekregen wilde enkel een ander dier in de plaats geven ,daar zijn we niet op ingegaan !volgens onze dierenarts is heel de kennel besmet en ons Kira kwam waarschijnlijk uit het buitenland had doorligwpnden gezien bij thuiskomst en gezien de angst in kleine donkere ruimtes of nauwe doorgang .w e waren toch blij dat we haar 3weken een warm nest hebben kunnen geven met de nodige zorgen en onderzoeken maar helaas heeft ze het niet gehaald.liefste Kira wij en mijn kids missen je nog iedere dag rust in vrede en laat die smeerlappen stoppen met dit handeltje!!!! Mvg familie van mol

Gast

#141

2014-10-06 18:38

ons chihuahuake niet anders dan problemen.
maar zie het beestje zo graag
ik zal hier nooit nog een hond kopen!!
honden zijn nog eens heel duur daar en dan nog dood ziek.
ze hadden mij pillen mee gegeven voor een hond van 10kg mij hond woog toon amper 600gr.
over geven... hun dierenarts lachte mij uit da lag aan de voeding.
tot naar mijn dierenarts ging. hij heeft wel de kosten terug betaald maar dan nog!

DE KOSTEN VAN DE DIERENARTS LOPEN NU AL OP TOT 3000EURO EN NU MOET NOG HAAR KNIENEN OOK LATEN OPEREREN DIT IS WEER MINIMUM 1300EURO!!!!

Gast

#142 Re:

2014-10-06 18:39

#141: -  

 en gardia had de mijne ook niets anders dan koste!!


Gast

#143

2014-10-07 08:56

een doodzieke pup met hondenziekte en een 10-tal parasieten afleveren is schandalig !!! wij zijn échte dierenliefhebbers die tot het uiterste zijn gegaan om onze pup een goed leven te geven. met bijna dagelijks dierendokterbezoek, hospitalisatie..enz hebben we enkel wat meer levenskwaliteit aan ons Lilootje kunnen geven. we blijven met veel frustaties zitten en wensen iedereen te informeren en te behoeden voor deze maffiapraktijken van broodfokkers voor wie enkel GELD telt en niks anders.

Gast

#144

2014-10-09 17:05

er is weer een puppy gestorven wat uit hezehof komt in schafffen 6 weken lang heeft ze gesukkeld ze zat meer bij de dierenarts dan thuis .....
dit moet stoppen ...wat kunnen we samen doen ? grtjs

Gast

#145 Re: Re: Re:

2014-10-09 17:11

#133: WOEDENDE!!! - Re: Re:  

 hallo er is weer een puppy gestorven vandaag wat uit hezehof komt 

de dierenartsen en assistenten doen idd zo hard hun best voor de puppy s 

en toch sterven ze dus er moet dringend en serieus iets gaan gebeuren 

die mensen mogen hun geld niet zo verdienen met zieke kleine puppy s te verkopen 

wie kan ons helpen ????


Gast

#146

2014-10-09 17:45

Moet stoppen vind het erg hoe ze de dieren behandelen denk dat we maar hetzelfde doen hoe ze met de dieren doen grrrr afmaken die kenneluitbaters

Gast

#147

2014-10-09 17:50

Afmaken die uitbaters en al die ermee te maken hebben burn in hell

Gast

#148

2014-10-09 19:18

sluiten is de opdracht

Gast

#149

2014-10-10 07:36

we vinden dat een goed idee eindelijk komt er iets in beweging tegen die oplichters , ik en men vriendin sandy hebben er een akita gekocht , we hadden niet veel ervaring en lieten ons overhalen , een lieve pup een schatje , ik had deze gekregen voor men verjaardag , nog geen twee weken later is onze diesel ziek geworden , hij bleef continu overgeven , en raaktte onderkoeld en is die nacht bij de dierenarts gestorven aan een honden ziekte die uit het nest kwamm we zijn toen terug gegaan naar de mensen voor ons geld en wat kregen we als exuus sorry u hond is twee dagen te laat gestorven de garantie is verlopen , deze mensen hebben geen hart en denken alleen aan het geld ze verdienen niet beter om te sluiten
Kies een pseudoniem

#150 Onderwerp

2014-10-10 09:45

Heb paar maanden geleden ook een hondje gekocht en zijn er tot nu toe al tien keer bij de dierearts geweest en kan niet meer helpen altijd huid uitslag en scheve bek kan daardoor niet zelfstandig eten... Dus idd het moet stoppen arme beestjes had al een tweede gehad voor die kosten