Broodfokker hezehof te lummen moet stoppen!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Broodfokker hezehof te lummen moet stoppen!.


Gast

#526 Re: Re: Re:

2017-04-08 17:05

#133: WOEDENDE!!! - Re: Re:  

 Beste gaat dit over het hezehof in diest ? 

 

 

Mvg


Gast

#527 Re:

2017-04-17 20:31

#1: -  

 beste,

kocht in het hezehof 7 jaar geleden een shi tsu pup. De eerste 5 jaar ging het goed.

Toen scheurde ze aan de linker achterpoot haar kruisbanden, operatie tot gevolg en sindsdien is ze op de sukkel. De wonde gaat bijna elke week open tot bloedens toe en ze heeft al meer veearts gezien, dan haar lief is.

Hondenliefhebber87

#528 Hezehof

2017-05-01 11:27

Er staat een dikke Porsche voor de deur. 

Dat zegt al genoeg over de bedoelingen van deze bedriegers.

Ben er gaan kijken, minstens 1000 honden in triese leefomstandigheden.

hoe kan dit nog gebeuren in Belgie, de HOOFDSTAD VAN EUROPA

hoe kunnen we deze dierenmishandeling nog langer toestaan?!?!?!

er word niks aan gedaan

ik overweeg om er een paar gratis te gaan halen, met een grote groep zullen ze ons vast dat plezier gunnen.

who s with me?


Gast

#529 Re: onozelaar

2017-05-03 16:45

#126: Gast -  

 Dit kan evegoed als je de pup niet bij een broodfokker gaat halen ook gebeuren. Als je er niets van af weet hou dan je mond ;)


Gast

#530 Re: Re:

2017-05-03 16:47

#527: - Re:  

 En wat heeft dit dan nog met het hezehof te maken. Uwe hond is waarschijnlijk te wild geweest met het spelen of wat dan ook. Wat ne zever :s


Gast

#531 Re: Hezehof

2017-05-03 16:48

#528: Hondenliefhebber87 - Hezehof 

 En hoe kan jij dat weten? Ben.je binnen geweest? Neen natuurlijk niet. Dus stop met dingen te verzinnen ;) onozelaar


Gast

#532 Re:

2017-05-03 16:50

#12: -  

 Haha gij weet er niks van dikke zeveraar :d je mag er zeker van zijn dat dit nerges zo is ;)


Gast

#533 Re:

2017-05-03 16:54

#508: -  

 Je moet u van dit gezever niks aantrekken ;) de helft van de mense die hier reageren zijn zelfs nog nooit daar geweest. Die lullen maar wat in het rond omdat an lemmens denkt dat er iets mis is. En ook zij kan er absoluut niks van afweten want zij is zelf nog nooit bij een broodfokker geweest ;)


Gast

#534 Re:

2017-05-03 16:56

#28: -  

Omdat die toestanden die zij opnoemen verzonnen zijn. Trek het je niet aan. Meer dan de helft van de mense is nog nooit daar geweest. Laat staan een pup gekocht

Anoniem

#535 Mensen weten het niet

2017-05-03 17:55

Op heel internet is nu al bekend vanaf 2009 dat hezehof een broodfokker is en zieke pups verloopt. En tot nu mei 2017 nog steeds bezig is met deze handel. Enige wat er aan te doen is is geen pups meer daar kopen. Maar er zijn zoveel mensen met een paar hersencellen te kort die geen onderzoek doen naar een fokker en die gewoon nog hun pups daar kopen. Lees maar eens de reacties onder de foto's op de facebook pagina van hezehof, allemaal mensen die geintresseerd zijn in hun pups! Waarom word er niks tegen het hezehof gedaan terwijl al 8 jaar bekend is dat dit een broodfokker is? Dit kan echt niet waar is de dierenbescherming?


Gast

#536 Re:

2017-05-08 18:38

#126: Gast -  

 Heb ook een week geleden een hondje een Sharpei  gekocht daar en ben de dag erna meteen naar de dierenarts geweest , en bleek een zwaar oogontsteking te hebben en moest meteen een operatie ondergaan en ze willen de kosten nie betalen zolang we niet bij hun dierenarts gaan !!


Gast

#537

2017-05-22 10:34

had haast hondje daar gekocht bedankt voor het waarschuwen

miranda

#538

2017-06-10 10:07

Pffff wat ben ik blij dat ik dit lees. Heb gisteren een mail naar hun gestuurd of ze pups van een bepaald ras hebben. Kreeg net een mail terug dat ze dat hebben. Ik mail zo terug dat ik hele slechte verhalen hoor over jin dus ervan af zie... Bedankt allemaal.

Groetjes Miranda


Gast

#539 Re:

2017-06-23 14:43

#538: miranda -  

 Ik ben er binnen geweest.........  triest

Gast

#540 Oproep.

2017-07-04 06:56

Beste mensen. Eindelijk lees ik dat mensen geen pups kopen in het hezehof na het lezen van deze petitie. Als niemand daar nog een pup koopt, dan moeten ze uiteindelijk sluiten, en dat is de bedoeling van deze petitie. daarom nogmaals mijn oproep aan iedereen die dit leest.Plaats hier zoveel mogelijk slechte, negatieve dingen over het hezehof. Het hoeft helemaal niet waar te zijn.Hoe gruwelijker, hoe beter. je kan de berichten gewoon plaatsen onder de naam "Gast".Zo heb ikzelf hier ook al vele berichten geplaatst,en ik heb ook geen hond van het hezehof. dat ze gezonde pups verkopen maakt niets uit. ze hebben meer dan 2 rassen in de aanbieding, en dan ben je een broodfokker, en ik haat broodfokkers. Laten we eerst beginnen om te proberen het Hezehof te doen sluiten, en daarna richten we een petitie op voor de volgende. Zo schakelen we ze stap voor stap uit.

Kat♡y

#541

2017-07-08 15:44

Ik ben er vandaag langs geweest en kreeg n schat ve puppie in mijn handen geduwd. Een jack russel. Ermee gespeeld gedragen hij was zo lief. Prijs 550 euro plus verz materiaal zit ik op 700 euro. Ik voelde me schuldig dat ik dat beestje er achter liet, reed bijna nr de bank. Speels niks mis mee, klaarblijkelijk gezond ingeënt ge chipt ontwormd garantie, je mag hem ruilen indien hij binnen bepaalde tijd ziek zou worden en je mag gratis bij hun dierenarts langs gaan. De eigenaar zou ziek zijn en gekwetst van al die slechte referenties, er is niks v aan. Maar ik vertrouwde het toch niet. Zou er kapot van zijn als die lieve pup in mijn armen zou sterven, mn eerste pup waar k zorg voor moet dragen, een grote verantwoordelijkheid en kon er met de beste bedoelingen misschien niet eens iets aan doen. 

Thuis zocht ik een foto van het beestje. Pups nu te koop. Hij is nergens te vinden helaas. Enkel foto's van een ander nestje, die ik nooit te zien gekregen heb? Zijn dit de afgekeurde dieren die ze me wilden aansmeren met ziektes? Zitten de beter geteelde rassen in de hangaars waar k niet mocht komen? Wou men profiteren van mn goedgelovigheid? Ik ga geduldig zijn en wachten op een betere deal..al heb ik hartpijn, dat ik dat klein ademend buikje terug in die container heb gezet. Zou m willen redden en een mooi leven bieden. Moet t echt v me afzetten nu.


Gast

#542

2017-08-06 21:52

Wij hebben afgelopen maandag in het hezehof een amerikaanse akita gekocht. Te vrijdag is mijn vrouw ermee naar de dierenaets gegaan. Diaree en overgeven..

Bleek dat hij "kattenziekte" had.. 

Deze avond hebben we het nieuws gelrzgen van de dierenarts dat ons hondje het niet gehaald heeft. 

gast

#543 hezehof

2017-08-09 07:17

wij hebben een tijdje terug ook een hondje gekocht in het hezehof. nu blijkt dat hij de geitenziekte heeft. dit is een verschrikkelijke ziekte. het blaffen wat een hondje hoort te doen gaat langzaam over in mekkeren, en volgens onze dierenarts gaat ons hondje ook horens krijgen. koop hier geen hondje als je niet wil dat het in een geitje verandert. sluiten die boel!!!!


Gast

#544 Re: Re: Re: Re:

2017-08-20 18:29

HSuzanna

#545 Re: Oproep.

2017-09-10 10:06

#540: Gast - Oproep. 

 Ik ben 100% tegen broodfok en vind ook dat deze kennel, beter genoemd "het kamp der gruwelen" al lang gesloten had moeten worden. Maar het doet de geloofwaardigheid van de klachten én deze petitie totaal geen goed, door zo maar verhalen te gaan verzinnen zoals het beginnen "mekkeren als een geit" ..."het krijgen van hoorns" ...van honden die daar zijn aangeschaft, en nog meer van deze fantasie verhalen!

Als men iets wil bereiken: bundel de krachten, vraag GAIA om hulp, schakel een politicus in, vraag een televisie zender om hulp, vraag dierenartsen om te getuigen, start via crowdfunding een actie om geld voor een advocaat te betalen enz. 

MAAR GA GEEN ONZINVERHALEN NEERSCHRIJVEN!!

Ik begrijp de kopers van een hond totaal niet! Ze beweren allen van honden te houden, maar informeren zich totaal niet van tevoren"...een pup die het nest mag verlaten (wordt verkocht) met 7 WEKEN!!!"...staat op de website....dan moet er toch een alarmbel gaan rinkelen?! Ik wilde de petitie ook gaan verspreiden en ondertekenen, omdat ik deze ellende ook wil stoppen...maar bedenk me nog eens goed, omdat de oproep om ook "alien-verhalen" die totaal verzonnen en belachelijk zijn neer te schrijven, de ERNST en GELOOFWAARDIGHEID in deze smerige broodfok kwestie, totaal teniet doen. 


Gast

#546 Re: Hezehof

2017-09-10 11:06

Anonymuous

#547

2017-09-12 18:56

Ze zullen zwaar boeten die smeerlappen van hezehof

 

pup

#548 Pup

2017-09-22 10:57

ik ben eergisteren ook mijn pup daar gaan halen hij heeft wel geteld 1 hele dag bij ons geweest,deze nacht moeten binnen doen,hij leid aan de kattenziekte...onze andere hond is ondertussen ook ziek geworden...kosten worden alleen terug betaald bij hunne dieranarts in mol van diest na mol?vind ik zoiezo al raar...ik hoop dat mijn meisje er doorkomt... 

dit kan gewoon niet blijven duren moet iets aan gebeuren

Han

#549

2017-09-22 18:01

Walgelijke egocentrische geldbeluste ellendelingen waar de wereld slecht van wordt. Om te kotsen.

Nancy Goudriaan

#550 Pup

2017-09-22 18:40

Onze pup was ook ziek grr had ik dit maar eerder gelezen gelukkig is het een vechter dit kan toch niet dat een andere dierenarts zieke dieren goed keurt zo boos dat ik daarover ben pfff