Broodfokker hezehof te lummen moet stoppen!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Broodfokker hezehof te lummen moet stoppen!.


Gast

#376 Re:

2015-12-08 22:33

#14: -  

 animal express was ook zo n winkel in groot bijgaarden.na vele petities is de zaak gesloten


Gast

#377 Re:

2015-12-08 22:35

#1: -  

 ja,door petities en vele klachten van mensen die daar een hond gekocht hebben,animal express in groot bijgaarden heeft zo zijn deuren moeten sluiten!!!


Gast

#378

2015-12-12 08:37

Pure dierenmishandeling

Gast

#379

2015-12-27 18:25

Omdat ik heel graag wil dat broodfok gaat stoppen, en vooral het transport uit de Oostblok landen, zooooooo zielig, dat verdienen die schatjes toch niet

Gast

#380 en nu zoveel later verkopen ze nog vrolijk door....

2016-01-06 01:56

Ik kom zonet hier uit om de recensies te lezen voor wat een fokker van hier in de buurt blijkt... amai, ik schrik me rot. Ik ga zeker niet kijken, maar veel blijkt er niet verandert ondanks al het geroep hier...wij zoeken een dwergkees... 


Gast

#381 Re:

2016-01-06 01:57

#368: -  

 Lachwekkend? Dit zijn mensen hun ervaringen hier.... liegen ze mss over wat ze meemaken?


Gast

#382

2016-01-14 14:23

Bij aanschaf van de pup 6 weken geleden bleek onze australische herder een lichte ruis te hebben in ademhaling.beweerden ze dat het lichte kennelhoest was. Ondertussen wekelijks bij dierenarts voor controle en steeds zwaardere medicatie.tot vanmiddag ze 3 maal door haar pootjes zakte en ik nu op spoed in de dierenfaculteit zit. Ware schande die praktijken.jammer genoeg te laat hier beland op deze site!

Gast

#383 Re:

2016-02-02 11:10

#54: -  

 Ik ben nog maar 19 jaar, maar vanaf dat ik alleen woon haal ik een hondje uit het asiel. Al die rotzakken die die dieren zo behandelen. Ik hou enorm van honden en zo'n dingen kan ik niet aanzien :o

danny

#384

2016-02-03 08:41

Ik wil mij volgende week een dobermann daar kopen.....Best niet doen dan.


Anonymous

#385

2016-02-13 11:25

Wegblijven daar. Ik heb er vorige zomer een pup gekocht van 10 mnd, nu is er kanker vastgeteld en moet hem laten inslapen. Het enige wat daar telt is het geld, ze kijken niet of ze gezonde honden verkopen, er is namelijk geen screening van wat ze aankopen. STOPPEN DIE HANDEL!

Teleurgestelde koper

#386 Re: KOOP NOOIT BIJ HET HEZEHOF!!!

2016-02-15 13:30

#126: Gast -  

 Koop nooit een hond bij het HEZEHOF!!! Ik wil iedereen waarschuwen! Het zijn oplichters en oneerlijke 'mensen' die doodzieke honden verkopen!!! Onze hond was nog geen 24u bij ons en al doodziek! De kattenziekte waardoor hij maar 50% overlevingskans had. De eigenaar van deze winkel is een afzetter zonder gevoelens. Hij wilde ons het geld noch de hoge ziekenhuiskosten terugbetalen. Geen greintje begrip hebben we van deze man gekregen. Verkocht is verkocht. Wij hadden nooit gedacht dat dit ons zou overkomen, daarom wil ik echt iedereen waarschuwen, steun deze degoutante praktijken niet door een hond te kopen!!!!!


Gast

#387

2016-02-21 12:22

Ik heb in 2012 een Akita gekocht bij de Hezehof, nietwetende dat het een broodfokker was.

Is ook mijn eigen domme fout geweest.. maar ik wilde graag een Akita en die zijn enigszins moeilijk aan te komen dus heb hem toch maar daar gekocht want ze zag er goed en gezond uit.

We hebben 'de vader' gezien, weet niet of dat hem echt was maar daar gaan we maar vanuit.

Ik kan niet zeggen dat ik dezelfde ervaringen heb als de meeste hier en blij toe!

Ze is nu 3 jaar en ben er maar 1 keer mee naar de dierenarts geweest, dit wellicht ook omdat ik haar erg veel mee naar buiten neem en goed te eten geef.

Maar helaas is lichamelijke gezondheid niet het enige wat telt, ze is namelijk vanaf de eerste dag dat ze bij me kwam erg bang en onzeker.. en dit is zeker voor een Akita erg veelzeggend over de periode die ze heeft gehad dat ze in het Hezehof zat, of wellicht in een bus vanuit Tsjechie? Je weet het niet he..

Ik hoopte al die jaren dat dat wel minder zou worden nu ze veilig bij mij is en veel aandacht krijgt maar het is nooit meer veranderd.

De kans is erg groot dat ze erg hard is aangepakt, wellicht geslagen zelfs.

Zielig om zo'n bang hondje te zien, waar al de levenslust uit is..

Ik heb deze petitie ook getekend.

 

https://nl.trustpilot.com/review/www.hezehof.be

Hier kun je overigens ook een beoordeling geven.


Gast

#388

2016-02-27 08:00

Omdat dit moet stoppen!!!

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2016-02-27 10:07



Gast

#390 Re: sluiten!

2016-03-01 19:15

Sluiten!

 


Gast

#391

2016-03-02 11:45

Dit moet stoppen !!!!!!

Gast

#392

2016-03-03 18:38

Het moet stoppen !!!! heb doodziek pupy gekocht voorige vrijdag heeft PARVO !!! ligt in dieren ziekenhuis Sanimalia aan infuus Hezehof doet of hun neus bloed broodfokker !!!! dier onwaardig !!!

Gast

#393

2016-03-03 19:01

Dit moet dicht !!!!! Vrijdag doodziek pupy gekocht hij vecht nog steeds voor zen Leven Parvo GARGIA enz dit voor een hondje van 650 euro ligt in dieren ziekenhuis in Diepenbeek

Gast

#394

2016-03-03 19:13

Bijna iedere hond die je daar koopt is ziek moet iets aangedaan worden

Gast

#395

2016-03-03 21:21

2 keeshondjes gekocht en allebei binnen die zelfde maand gestorven. 1ntje aan parvo, het andere aan een te zwak hartje. Jammer genoeg wisten wij niet echt de nadelen aan hun maar nu weten we het zeker. Ons 1 ste hebben we na 3 dagen bij ons met spoed naar de dierenkliniek Sanimalia moeten brengen. 6 dagen na alle onderzoeken enz is hij zelf gestorven. We hebben er voor gestreven en veel geld aan uitgegeven. Parvo ! Ons 2 de is na 2 weken bij ons snachts helemaal in een gekrompen, te zwak hartje.. We hebben er nog steeds heel veel verdriet van, nog steeds na een half jaar.. De baas is nooit te voorschijn gekomen na deze 2 dode hondjes op 1 maand tijd.. Geen respect hebben ze en vuile dierenhandelingen met hunne dieranrts, die zegt dat hij 24/7 beschikbaar is. 3x gebeld, geen antwoord zelf niet meer teruggebeld naar ons. Ronduit schandelig !!!


Gast

#396 Re:

2016-03-03 21:27

#392: -  

 Ons lag ook met parvo bij sanimalia. Na 6 dagen was hij dood


Gast

#397

2016-03-03 21:44

Omdat dieren geen gebruiksvoorwerpen zijn.

Gast

#398

2016-03-03 21:57

Ik ben tegen broodfo!!!! Een schande hoe het er daar aan toe gaat!

Gast

#399

2016-03-04 06:08

Ik teken deze petitie omdat deze mensen echt moeten gestopt worden. Ons hondje komt ook van daar maar ons hebben ze echt in de val gelokt want wij wisten niet dat het een kennel was en dachten dat het gewoon bij mensen thuis was. Gelukkig heeft Sanimalia in Diepenbeek ons Fientje er door gekregen. Maar het is ons eigen fout allemaal want zolang wij er allemaal een hond gaan kopen kunnen zij gewoon blijven verder doen! Dat is niet wat we willen! Dus het moet stoppen!!!!

Gast

#400

2016-03-04 06:21

Wij hebben zelf al te maken gehad met broodfokker, wel altijd de dans ontsprongen en onze lieverds hebben het gehaald.
Hoop dat dit ooit stopt