Laat JOHN DE MOL (SR)per direct het pest gedrag stoppen in Utopia

Quoted post


Gast

#4

2014-09-03 09:29

Ik kan er niet meer naar kijken en heb net het het besluit genomen niet meer te kijken naar de streams.

Beste mensen van Utopia,

Ik wil u hierbij mee delen dat ik per direct mijn paspoort op wil zeggen! Ik kan het niet langer accepteren dat jullie willens en wetens iemand in Utopia (Isa) zo erg laten treiteren en pesten!

Bent u zich wel bewust wat voor schade dit aan kan richten bij iemand?? Ik begrijp dat de kijkcijfers bij u hoog in het vaandel staan, maar in mijn ogen mag dit nooit maar dan ook nooit ten koste gaan van iemand zijn welzijn! Wat mij betreft bent u ver over de streep gegaan! Heel Nederland is al jaren bezig om pesten op scholen en op het werk tegen te gaan... door middel van allerlei acties en televisieprogramma's U gaat daar hier echter dwars tegen in met uw programma Utopia.

Als u nog een beetje respect heeft voor Isa dan roept u nu een halt toe tegen het pest en treiter gedrag of u laat Isa waardig door de poorten naar huis gaan zonder dat zij de borg terug hoeft te betalen maar laat haar er niet uit stemmen want daarmee beloond u de pesters en geeft ze daarmee toestemming om een nieuw slachtoffer te kiezen!

Ik heb lang met plezier naar de Utopia streams gekeken maar ik wens vanaf heden niet meer geassocieerd te worden!

Reacties

sol

#25 Re:

2014-09-03 10:12:43

#4: -  

 helemaal met je eens is heel erg en je kan voor je leven een trouwma op lopen dit is niet leeftijd gebonden 


Gast

#54 Re:

2014-09-03 11:56:38

#4: -  

 De pester moet weg , niet isa !!

Pico

#128 Re:

2014-09-03 19:24:14

#4: -  

 Ik ben het hier geheel mee eens! Als ze eruit gestem wordt, lacht dat hele stel, maar als ze er nièt uitgestemd wordt, heeft ze òòk geen leven mer daar en gaan ze gewoon dòòr!!Het is dus hèèl dubbel!

Het is te triest voor woorden, dat er nièts gedaan wordt tegen Ruud en Billy, die haar uitscholden,

Dit op You tube te vinden!

Er is maar èèn remedie; Ruud eruit sturen en Isabellaerin houden EN LATEN BESCHERMEN door John de Mol en daar een sanctie opzetten!Zodrà iemand haar wèèr pest/treiterd...iets tegenover stellen en straffen!! Gebeurd in de buitenwereld òòk.Maar in de buitenwerled kun je aangifte doen!!

Isabella kan dit dus nièt! Dat is het wrange!!!

Bedroeft persoon

#163 Re:

2014-09-03 21:16:02

Heer de mol moet zich diep schamen

 

gast

#240 Re:

2014-09-04 11:35:20

#4: -  

 dat heb je heel goed verwoord,  ik denk er net zo over....walgelijk gewoon. Pesten van Isa moet stoppen. Thnx