Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post

Erik Bink/Mokum

#3848 Re: Re: Re: #3796

2014-07-29 12:25

#3793: - Re: Re: #3754

Zeker, jouw technische verklaringen zijn mij niet onbekend. Dezelfde argumenten gelden natuurlijk ook voor schriftelijke petities - zie je die figuur, of paar figuren al zitten, die in zo'n geval op hun zolderkamertje koortsachtig handtekeningen aan het vervalsen zijn? Zou ook kunnen, toch? Zeker, de kans dat van Aartsen op grond van deze petitie ontslagen zal worden, acht ik ook (vrijwel) nihil.  Als het verwerpen door de overheid van deze petitie mede op grond van de door jou aangevoerde argumenten zou plaats vinden, dan zou dat evenzeer van kwade trouw van de kant van de overheid getuigen - daar zij dan niet van integere Nederlandse staatsburgers uitgaat, maar van die vervalsers op dat zolderkamertje. Als je begrijpt wat ik bedoel. Blijft staan, dat ik de indruk heb, dat jij ondanks jouw rationele argumenten (of juist op grond daarvan, want ze doen zo "sofistisch" aan) je de figuur die Carmiggelt beschrijft dicht benadert. En zo is 't wel genoeg, want je schiet er geen donder mee op met dit soort haarkloverijen/sofisterijen. Ik hou trouwens niet zo van pseudoniemen, want die doen, juist in deze tijd zo schijterig aan. Mijn echte naam is: Erik Bink (nee, geen pseudoniem) en ik woon, al 75 jaar, in Amsterdam, Mokum dus, zoals zij die meer dan 70 jaar geleden vernietigd werden, die stad ooit noemden. Ja, dat ik dat weer mag meemaken, dat "ze" nu weer "Dood aan de Joden" roepen. Vandaar deze petitie, haarklover!!

Reacties


Gast

#3861 Re: Re: Re: Re: #3796

2014-07-29 12:37:10

#3848: Erik Bink/Mokum - Re: Re: Re: #3796

Nou, 15.000 handtekeningen handmatig vervalsen is toch echt wel een heel wat lastiger klus.

Maar nogmaals (verdorie, wanneer beginnen jullie eindelijk eens te lezen?): het zal mij worst wezen wat er verder met deze petitie gedaan wordt. Ik laat alleen maar zien dat deze petitie nul komma nul waarde heeft als petitie. Wat voor conclusies je daaraan verbinden wil, joh, je doet maar.

Lijkt mij toch heel iets anders dan wat Kronkel beschreef. Maar ook daarvoor geldt: hoe je me ook wil zien, je ziet maar. Ik heb bar weinig boodschap aan de beledigingen die hier om je oren vliegen.

En aangezien toch niemand leest: JA, IK BEN HET VOLLEDIG EENS MET DE STELLING DAT HET ANTISEMITISME NIET OGENLUIKEND TOEGESTAAN MAG WORDEN, MAAR MET HUID EN HAAR UITGEROEID MOET WORDEN. GEEN ENKELE VORM VAN HAAT OP GROND VAN AFKOMST, GELOOF, SEXUELE GEAARDHEID, POLITIEKE OVERTUIGING OF WAT DAN OOK, MAG GETOLEREERD WORDEN.

Zo duidelijk?

Maar wat de anonimiteit/pseudoniemen betreft: wat voor ongelooflijke doorn in het oog moet het je dan wel niet zijn, dat het merendeel van de handtekeningen anoniem zijn.