Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post

De boemerang

#976 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie

2014-07-27 15:55

#937: anti greetje - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie U moet zich kapot schamen om hier een hele discussie over te laten ontstaan. De bedoeling van al deze mensen die hier eisen dat van Aartsen weg moet slaat op het punt dat mensen zich geschokt voelen. Er is hier een heel erg grote grens overschreden door in het openbaar dood aan de Joden te scanderen. De minder, minder uitspraak sloeg in als een bom, en zie daar, Schilderswijk, Marokkaanse jongeren, de politiek riep zelfs om aangifte te doen tegen Wilders. En nu? Niets, nada, geen oproep om aangifte te doen, op alle Twitter acounts van al deze politici die opriepen om aangifte te doen tegen Wilders staat niets. En dan denkt u dat ik, en velen het er hier bij laten zitten? Geen denken aan. Het protest is begonnen tegen de politiek die dit continue maar loopt te verzachten, en het simpelweg in de doofpot willen stoppen. De generatie die de oorlog heeft meegemaakt, de Israëliers die nu over de hele wereld opnieuw worden belaagd en bedreigd. Zij zullen dit allemaal steunen. Die wetenschappelijke punten die u omschrijft hebben hier niets mee te maken. Wij willen hier gewoon geen antisemitisme, klaar. Dit is het gevaar namelijk dat de wetenschap iedere keer maar denkt uit te kunnen maken waarom mensen zo reageren. Mensen zoals u leven met oogkleppen op, iedere keer maar proberen om geduld, en begrip los te peuteren voor de groep die een kristalnach aan het ontketenen is. Wat mij betreft kruipt u terug in uw hol met uw wetenschappelijk bewezen feiten. Schandalig hoe u dit verzint, door mensen als u, gaat dit land uiteindelijk naar de klote, en komt het volk wat in vrede en rust wil leven langzaam in opstand tegen dit soort jongeren die alleen hun heilige boek als leefmiddel hebben. Daar kan geen wetenschap tegenop, hun god is alles. Knoop dat maar in uw oren met uw gezwets over begrip voor deze ontspoorde figuren. Zij willen geen hulp, zij willen geen begrip, zij willen macht en overname door hun religie aan ons toe te dwingen. En nee, ik ga geen discussie verder met u aan, want van dat domme psychologische gelul heb ik schoon genoeg.

De oproep om aangifte te doen tegen Wilders vanwege zijn "Minder, minder" uitspraken, is volkomen terecht. Niets belet u om nu aangfte te doen tegen dhr. Aartsen, als u vindt dat ook hier de grens van het toelaatbare is overschreden. Waarom wacht u op actie van anderen?

Wij willen in dit land inderdaad geen antisemitisme, evenmin als wij willen dat mensen gediscrimineerd worden omwille van een ander religie, andere huidskleur, andere levensovertuiging, enz.. Helaas merk ik dat u daarvan niet verschoond bent. Oordeel dan ook over anderen niet.

Reacties

Goedemorgen

#984 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie

2014-07-27 16:19:47

#976: De boemerang - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie

U oordeel heeft u toch ook al klaar. In Luik (Belgie) hangen de bordjes al aan de ramen bij cafés dat honden welkom zijn maar Joden niet. Vind u dat werkelijk normaal en er zou niets van gezegd mogen worden volgens u. Ik vraag niet om de Gaza Israël problematiek hier in de straten en al helemaal niet extremisten die vrij spel krijgen met hun schandalige uitspraken. Ik vraag om een land waar dit gedrag niet getollereerd word en veiligheid voor de mensen die er wonen.

utzaltochniet

#991 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie

2014-07-27 16:41:02

#976: De boemerang - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie

Wij oordelen WEL over mensen die dood aan de joden scanderen. Wij pikken dit NIET en hebben daar wel degelijk een mening over. gek he?