Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post

utzaltochniet

#991 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie

2014-07-27 16:41

#976: De boemerang - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie

Wij oordelen WEL over mensen die dood aan de joden scanderen. Wij pikken dit NIET en hebben daar wel degelijk een mening over. gek he?

Reacties

De boemerang

#998 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie

2014-07-27 16:51:08

#991: utzaltochniet - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie Wij oordelen WEL over mensen die dood aan de joden scanderen. Wij pikken dit NIET en hebben daar wel degelijk een mening over. gek he?

Ja, dat zeg ik toch ook? Ik zeg toch ook dat u aangifte moet doen, dat helpt heel wat meer dan het tekenen van een petitie. Heeft u aangifte gedaan of wacht u tot een ander dat doet?

Ik heb alleen aan de schrijver van de opmerking waarop ik reageerde laten zien, dat deze minstens even discriminerend bezig was als de mensen die hij/zij antisemitisme verweet.