Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post

anti greetje

#937 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie

2014-07-27 13:54

#918: Greetje - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie

Greetje

U moet zich kapot schamen om hier een hele discussie over te laten ontstaan. De bedoeling van al deze mensen die hier eisen dat van Aartsen weg moet slaat op het punt dat mensen zich geschokt voelen. Er is hier een heel erg grote grens overschreden door in het openbaar dood aan de Joden te scanderen. De minder, minder uitspraak sloeg in als een bom, en zie daar, Schilderswijk, Marokkaanse jongeren, de politiek riep zelfs om aangifte te doen tegen Wilders. En nu? Niets, nada, geen oproep om aangifte te doen, op alle Twitter acounts van al deze politici die opriepen om aangifte te doen tegen Wilders staat niets. En dan denkt u dat ik, en velen het er hier bij laten zitten? Geen denken aan. Het protest is begonnen tegen de politiek die dit continue maar loopt te verzachten, en het simpelweg in de doofpot willen stoppen. De generatie die de oorlog heeft meegemaakt, de Israëliers die nu over de hele wereld opnieuw worden belaagd en bedreigd. Zij zullen dit allemaal steunen. Die wetenschappelijke punten die u omschrijft hebben hier niets mee te maken. Wij willen hier gewoon geen antisemitisme, klaar. Dit is het gevaar namelijk dat de wetenschap iedere keer maar denkt uit te kunnen maken waarom mensen zo reageren. Mensen zoals u leven met oogkleppen op, iedere keer maar proberen om geduld, en begrip los te peuteren voor de groep die een kristalnach aan het ontketenen is. Wat mij betreft kruipt u terug in uw hol met uw wetenschappelijk bewezen feiten. Schandalig hoe u dit verzint, door mensen als u, gaat dit land uiteindelijk naar de klote, en komt het volk wat in vrede en rust wil leven langzaam in opstand tegen dit soort jongeren die alleen hun heilige boek als leefmiddel hebben. Daar kan geen wetenschap tegenop, hun god is alles. Knoop dat maar in uw oren met uw gezwets over begrip voor deze ontspoorde figuren. Zij willen geen hulp, zij willen geen begrip, zij willen macht en overname door hun religie aan ons toe te dwingen. En nee, ik ga geen discussie verder met u aan, want van dat domme psychologische gelul heb ik schoon genoeg.

Reacties

Greetje

#944 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie

2014-07-27 14:06:24

#937: anti greetje - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie

Ik ben niet anti jou hoor, ook niet omdat je een andere mening hebt, en al helemaal niet omdat je die durft te vertellen. Iets anders werkt niet in een democratie, raar dat je daar kennelijk niet achter gaat staan en toch anderen daarop aanwijst, zoals Moslims die demoratie zouden aanvallen (wat ze nooit gedaan hebben)?

 

Even inhoudelijk;

 

Ik hoef mij helemaal niet kapot te schamen. Waarom? Omdat ik mee wil denken /werken aan een oplossing? Omdat ik verbanden zie die jij kennelijk niet deelt? Wat is de bedoeling van discussie? Wie ben jij om mij te beschuldigen? Jij wil oplossen en verteld anderen zich kapot te schamen omdat ze dat ook willen? Blatant plebs dat je bent!

 

"De bedoeling van al deze mensen die hier eisen dat van Aartsen weg moet slaat op het punt dat mensen zich geschokt voelen."

 

Het is niet de bedoeling van een kenniseconomie mensen te trappen als je bedoelt te zeggen 'ik ben geschokt'. een kenniseconmie kan dat dan gewoon zo zeggen, zonder te trappen, en vaak ook nog uitleggen waarom.

 

en waarom moet van aartsen weg omdat jij je geschokt voelt en niet eens weet te duiden waarom terwijl je van aartsen als meerderheid zelf gekozen hebt? heb jij je politiek gecontroleerd en kom je nu achteraf emmeren over iemand die hoeveel fouten gemaakt ook, met hart en ziel voor je wilde gaan staan en voor je belang? hoe moet van aartsen opkomen voor mensen die eigenlijk schijt aan de politiek hebben, dat hun kinderen vertellen, maar wel achteraf emmeren over wat er fout gaat? hmmmmz... ga jij je definitie van democratie, hoe die ontstaan is en hoe dat functioneerd even opnieuw leren. haal meteen je schoolgeld even terug.

 

Meerdere malen heb ik hetzelfde als jou gesteld, de grote grens die overschreden is, zeker er zijn wel meer grenzen overschreden. maar mensen wegtrappen is niet verantwoordelijkheid nemen of creëren. is geen goed of nieuw leiderschap stimuleren en is ook niet terugkomen op je gebrek op controlere van je politiek.

 

niet gebrek aan controle op je politiek? hoe heeft van aartsen dan volgens jullie zon enorme fout kunnen maken als je wist wie je koos als burgermeester? hoe durft ie dan fouten te maken die kennelijk zo groot gevonden worden als ie weet dat zijn achterban hem controleert? pffff, veel dommer kun je niet zijn. spreek jij mensen aan op hun verantwoordelijkheid en heb je die van jou niet eens duidelijk in de picture? ik begin wat marokkanen steeds beter te begrijpen.

 

wie heeft gezegt dat u het erbij moet laten zitten? of dat ik dat doe? ik wil alleen oplossen, naar feiten, door ook vragen te stellen, liever dan wijzen. het gaat namelijk in de eerste plaats over ons land, de toekomst van ook mijn kinderen, en niet mijn frustratie die ik vaak zelf niet eens kan duiden!

 

ook probeer ik helemaal niets in de doofpot te stoppen, slechts dingen uit een doofpot te trekken die er overduidelijk in zijn gekomen door burgers die wel willen genieten maar niet hun eigen vertegenwoordiging controleren, en dat gedaan hebben met hun vrijheden, met meer vrijheden en mogelijkheden dan ooit tevoren in de gehele menselijke historie!

 

Waarom verzin ik dit, als zelfs presidenten mijn feiten hierin bevestigd hebben, als woodrow wilson en vele anderen? weet je wat? ze verzinnen het allemaal! je kende de naam woordrow wilson vast, nietwaar? en federal reserve act weet jij ook wat dat betekend toch? en wat is een omzetgarantie, waarom is ons geldsysteem dat nu, en waarom kan dat geen kapitalisme genoemd worden, niet mijn mening, maar de definitie OOK IN JOU woordenboek?

 

weet jij dit allemaal of verzin je gewoon maar wat? en moeten anderen zich op grond daarvan kapot schamen? voor het maken van een discussie op een plek waar dat op zin minst niet ongebruikelijk te noemen is? pfffff. typisch.

 

Greetje

#947 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie

2014-07-27 14:12:13

#937: anti greetje - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie

Oh en dat domme psychologische gelul is de kern van onze rechtsstaat, wetenschappelijk feiten, democratie en welvaart.

 

handig om zo'n grote bek te hebben over 'dom psychologisch gelul' en jezelf op je eigen regels meteen zo in je vingers te snijden.

 

en wel anderen aanwijzen! tegelijkertijd!

 

Hoe voelt dat nu om je eigen geschiedenisboek zwart te kladderen.

 

Overigens ging je met dat bericht in discussie, je opende de deur, met de laatste zin was je bang voor een antwoord.

 

Jij wilt twitteren, statements tegen mensen aangooien, gehoord worden in je frustratie, maar niet vragen, antwoord interpreteren, mensen serieus nemen. In een discussie. Wist je dat je op de basisschool uitgelegd hebt gekregen wat hier niet klopt? Hou je getwitter bij twitter en reageer niet op mensen onder het mom dat je ze reactie kan verbieden. Je lijkt een grotere eikel zo dan veel probleem marokkanen die ik in de oogjes heb aangekeken. Heb je dat laatste trouwens zelf wel eens geprobeerd, of schijt je dan je domme psychologisch lullende broekje vol?

De boemerang

#976 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie

2014-07-27 15:55:49

#937: anti greetje - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie U moet zich kapot schamen om hier een hele discussie over te laten ontstaan. De bedoeling van al deze mensen die hier eisen dat van Aartsen weg moet slaat op het punt dat mensen zich geschokt voelen. Er is hier een heel erg grote grens overschreden door in het openbaar dood aan de Joden te scanderen. De minder, minder uitspraak sloeg in als een bom, en zie daar, Schilderswijk, Marokkaanse jongeren, de politiek riep zelfs om aangifte te doen tegen Wilders. En nu? Niets, nada, geen oproep om aangifte te doen, op alle Twitter acounts van al deze politici die opriepen om aangifte te doen tegen Wilders staat niets. En dan denkt u dat ik, en velen het er hier bij laten zitten? Geen denken aan. Het protest is begonnen tegen de politiek die dit continue maar loopt te verzachten, en het simpelweg in de doofpot willen stoppen. De generatie die de oorlog heeft meegemaakt, de Israëliers die nu over de hele wereld opnieuw worden belaagd en bedreigd. Zij zullen dit allemaal steunen. Die wetenschappelijke punten die u omschrijft hebben hier niets mee te maken. Wij willen hier gewoon geen antisemitisme, klaar. Dit is het gevaar namelijk dat de wetenschap iedere keer maar denkt uit te kunnen maken waarom mensen zo reageren. Mensen zoals u leven met oogkleppen op, iedere keer maar proberen om geduld, en begrip los te peuteren voor de groep die een kristalnach aan het ontketenen is. Wat mij betreft kruipt u terug in uw hol met uw wetenschappelijk bewezen feiten. Schandalig hoe u dit verzint, door mensen als u, gaat dit land uiteindelijk naar de klote, en komt het volk wat in vrede en rust wil leven langzaam in opstand tegen dit soort jongeren die alleen hun heilige boek als leefmiddel hebben. Daar kan geen wetenschap tegenop, hun god is alles. Knoop dat maar in uw oren met uw gezwets over begrip voor deze ontspoorde figuren. Zij willen geen hulp, zij willen geen begrip, zij willen macht en overname door hun religie aan ons toe te dwingen. En nee, ik ga geen discussie verder met u aan, want van dat domme psychologische gelul heb ik schoon genoeg.

De oproep om aangifte te doen tegen Wilders vanwege zijn "Minder, minder" uitspraken, is volkomen terecht. Niets belet u om nu aangfte te doen tegen dhr. Aartsen, als u vindt dat ook hier de grens van het toelaatbare is overschreden. Waarom wacht u op actie van anderen?

Wij willen in dit land inderdaad geen antisemitisme, evenmin als wij willen dat mensen gediscrimineerd worden omwille van een ander religie, andere huidskleur, andere levensovertuiging, enz.. Helaas merk ik dat u daarvan niet verschoond bent. Oordeel dan ook over anderen niet.