Geen asielzoekers opvang in Centrum Breda

Quoted post


Gast

#350 BETREURENSWAARDIG

2014-07-03 12:06

Ik ben zwaar teleurgesteld maar ik ben trots op de buurtbewoners.
Heel veel dank voor het vele werk dat verzet is en dank aan de sprekers van afgelopen woensdagavond.
Er is alles aan gedaan, misschien toch nog een kortgeding?
Laten we een website in de lucht houden waar misstanden e.d. gemeld kunnen gaan worden.
Blijkt het niet goed te gaan in de buurt dan valt er nog te denken aan de opzet van een buurtpreventieteam. Hier zal ik mij meteen bij aansluiten.
Ik had al een optie op een woning elders in Breda en moest mijn huis nog te koop gaan zetten. Dit kan ik nu dus afblazen.
Wil de burgemeester soms mijn huis kopen, kan hij lekker in het centrum blijven waar ook zijn werkplek is tot december van dit jaar.
Ik probeer positief te blijven en ik hoop jullie buurtbewoners ook allemaal.

Reacties

Bang!

#351 Re: BETREURENSWAARDIG

2014-07-03 15:52:01

#350: - BETREURENSWAARDIG

Ik ben ook zeer  teleurgesteld, met name in onze democratie. Il word bestempelt als een racist, maar zeg nou eerlijk, wie wil deze ellende iedere dag op zijn stoep? Wat staat ons te wachten? Ik merk dat ik de laatste jaren steeds allerter word na wat ik hier nu al heb meegemaakt. Wat gaat me nog meer overkomen? Ik ben beroofd op klaarlichte dag voor een basisschool, talloze getuigen. Mijn huis is leeggeroofd. What's next? En mijn kinderen, zijn ze veilig?