Bring Denderleeuw Kleurt Back

Quoted post

Kosmopoliet
Gast

#20 Denderleeuw ontkleurt.

2014-05-16 11:40

Denderleeuw kleurt is een knappe weerspiegeling hoe de maatschappij zou kunnen zijn : samen met verschillende culturen, kleuren, eigen identiteit, maar met RESPECT voor de identiteit van anderen. Mono-culturele en nationalistische regeerders zijn een paar eeuwen achter. Ik geloof in schoonheid, kunst, liefde, respect. Al deze ingrediënten waren aanwezig op dit prachtig feest. Sinds ik klein was op school en we studeerden geschiedenis, was ik vaak al beschaamd blank te zijn. Eeuwenlange periodes van geweld en moorden. Toen de blanken uitweken naar Amerika hebben ze de Indianen gebroken, toen ze naar Afrika gingen hebben ze al hun rijkdommen gestolen, nog wat missionarissen meegestuurd om het pad naar de hemel te plaveien. Na Hitler riep iedereen : dit nooit meer !!! Hebben ze dan echt niks geleerd van de geschiedenis in het bestuur van Denderleeuw? Wat is de volgende stap : een gasboete om niet de juiste kleur te hebben? Met haat win je niets meneer De Dier…

Reacties


Gast

#21 Re: Denderleeuw ontkleurt.

2014-05-16 11:48:47

#20: - Denderleeuw ontkleurt.

Prachtig verwoord! Helemaal akkoord

Bernadette

#26 Re: Denderleeuw ontkleurt.

2014-05-16 18:48:03

#20: Kosmopoliet - Denderleeuw ontkleurt.

Ik zou het echt niet beter kunnen zeggen, multicultureel is niet meer politiek correct !!

 

gewoon

#92 Re: Denderleeuw ontkleurt.

2014-05-23 14:45:05

#20: Kosmopoliet - Denderleeuw ontkleurt.

je trekt de verkeerde conclusie met je vergelijkingen. Wat betreft de indianen en de afrikanen. het bewijst dat massale imigratie de autochtone volkeren en culturen vernietigd. nu zijn wij de indianen. Eerst nog wat multicultureel, en daarna worden we zoals de indianen een minderheid.  de rijkdom van de wereld is de verscheidenheid en identiteit van ieder land . als het overal dezelfde smeltkroes is, waar we ook op reis gaan wordt het maar saai . Ik ben voor alle autochtone volkeren.

gewoon

#93 Re: Denderleeuw ontkleurt.

2014-05-23 16:33:35

#20: Kosmopoliet - Denderleeuw ontkleurt.

Ja, je bent op school duidelijk gerhersenspoeld door de gemanipuleerde geschiedenis. Diegenen die Afrikanen onderdrukten waren dezelfde die onze voorouders onderdrukten, hen laten werken voor een hongerloon in de fabrieken, en die waren blank. Dus waarom zouden wij hierover een schuldgevoel moeten hebben?   Wat  Hitler betreft die hier overal wordt bijgesleurd, hij was de grootste islam colaborateur uit de geschiedenis. De Bosnische moslims vochten inde ss divisie kromzwaard, met iman inbegrepen. Hitler had zelfs tweemaal een ontmoeting met de grootmoefti van Jeruzalem. En hij verklaarde(de islam is onze bondgenoot tegen de joden)..Eerst beter de echte geschiedenis bestuderen alvorens domme uitspraken te doen. Tenslotte, hier mogen gerust vreemdelingen wonen, als het maar geen vloedgolf is en ze  zich aan de autochtone cultuur aanpassen. En dat heeft niets te maken met suprioriteitsgevoel. Integendeel, het is respect voor ieder autochtoon volk.