Ik doe aangifte tegen Geert Wilders

Quoted post

De boemerang

#2234 Re: Re: Re: Re:

2014-03-27 21:47

#2205: Een nederlander met berouw? - Re: Re: Re:

"Ten eerste wil ik even duidelijk maken dat ik niet op een kunstmatig wolkje zweef dat de heer Wilders mij voorhoudt"

Oh jawel, hoor. U koestert de illusie dat de heer Wilders het door u benoemde probleem gaat oplossen door een deel van het Nederlandse volk het land uit te sturen. De heer Wilders houdt u dat wolkje voor, want dat kan hij niet waarmaken. Het is ook een kunstmatig wolkje, omdat dat het probleem niet is en zijn 'oplossing' ook geen oplossing is. Wilders weet dat, maar hij rekent er vast op dat zijn volgelingen dat toch niet doorzien. En je vastklampen aan een belofte die nooit ingelost kan en zal worden is toch echt wel rondhuppelen op een heel ijl wolkje. Ik kan u nu al garanderen dat u daar heel snel doorheen zult zakken. En dán met beide voeten terug op de aarde komen, zou wel eens heel pijnlijk kunnen zijn.

Reacties

een nederlander met berouw

#2260 Re: Re: Re: Re: Re:

2014-03-31 19:26:43

#2234: De boemerang - Re: Re: Re: Re:

Hé boemerang,

Hier sla je toch de plank mis. Ik vind het geweldig hoe al die aandacht TEGEN Wilders, Wilders in de geschiedenis boeken brengt. Ik zelf hoef de media niet op te zoeken. Veel succes met jouw strijd. Welke dat ook zou mogen zijn.