Ik doe aangifte tegen Geert Wilders

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Ik doe aangifte tegen Geert Wilders.

De boemerang

#2226 Re:

2014-03-27 18:09

#2210: -

"Deze man wil
niet verbinden, hij wil escalatie"

Kortweg: deze man wil nog weer vier jaren ontheven zijn van reguliere arbeid.


Gast

#2227

2014-03-27 19:13

En de Marokkanen mogen gewoon doorgaan met bloedvergieten in ons Nederland...
Zout op naar je land als je denkt geen Nederlander te zijn, lever dan als de bliksem je Ned. paspoort in.

Gast

#2228

2014-03-27 19:24

Wij zijn allemaal gelijk het maakt niet uit wat je bent of wie je je bent een mens.
Mens

#2229 Re:

2014-03-27 19:36

#2227: -

En de Marokkanen mogen gewoon doorgaan met bloedvergieten in ons Nederland...
Zout op naar je land als je denkt geen Nederlander te zijn, lever dan als de bliksem je Ned. paspoort in.

Nee, dat mogen zij niet. Sterker nog, niemand mag dat: daar heb je politie en OM voor om dat soort types strafrechtelijk aan te pakken. Dat is moord, doodslag, beroving, verkrachting of wat dan ook en dat is en blijft strafbaar.
Denkt u nu werkelijk dat er moordenaars o.i.d. gewoon rond mogen blijven lopen puur en alleen omdat ze Marrokkaan zijn? Kom op zeg, denkt u eens even na over wat u stelde en hoe ongenuanceerd (en dom) dat klonk.
De boemerang

#2230 Re: Re:

2014-03-27 19:53

#2229: Mens - Re:

"Nee, dat mogen zij niet. Sterker nog, niemand mag dat: daar heb je politie en OM voor om dat soort types strafrechtelijk aan te pakken."

Precies, dat is bij wet geregeld. Net als de vrijheid van meningsuiting en alle uitzonderingen en beperkingen daarop. Misschien raadzaam dat de voltallige PVV en haar aanhang zich daar eens in verdiept?


Gast

#2231

2014-03-27 20:59

Ik vind de uitspraken van de heer Wilders niet kunnen.
En als hij wilt bezuinigingen op de belastinggeld dat de mensen krijgen kan hij
Zelf ook bezuinigingen op de beveiliging die wij met onze belastinggeld voor hem betalen.

Gast

#2232 Re:

2014-03-27 21:01

De boemerang

#2234 Re: Re: Re: Re:

2014-03-27 21:47

#2205: Een nederlander met berouw? - Re: Re: Re:

"Ten eerste wil ik even duidelijk maken dat ik niet op een kunstmatig wolkje zweef dat de heer Wilders mij voorhoudt"

Oh jawel, hoor. U koestert de illusie dat de heer Wilders het door u benoemde probleem gaat oplossen door een deel van het Nederlandse volk het land uit te sturen. De heer Wilders houdt u dat wolkje voor, want dat kan hij niet waarmaken. Het is ook een kunstmatig wolkje, omdat dat het probleem niet is en zijn 'oplossing' ook geen oplossing is. Wilders weet dat, maar hij rekent er vast op dat zijn volgelingen dat toch niet doorzien. En je vastklampen aan een belofte die nooit ingelost kan en zal worden is toch echt wel rondhuppelen op een heel ijl wolkje. Ik kan u nu al garanderen dat u daar heel snel doorheen zult zakken. En dán met beide voeten terug op de aarde komen, zou wel eens heel pijnlijk kunnen zijn.


Gast

#2237

2014-03-27 23:29

succes!!!!

Gast

#2238

2014-03-28 03:41

Dit kan en mag niet...haat zaaien..laten we aub niet de geschiedenis herhalen...ooit was het ook zo begonnen en is jaren erna als de holocaust wereldwijd geregistreed..hoe verklaren we tegen onze kinderen, medemens en tegen heel de wereld artikel 1 van ons burgerlijk wetboek.....denk daar maar over na. wilders u bezorgt onze kinderen een stempel waardoor zij gepest worden op school en daar buiten u moet zich schamen.Deze man bezorgt mij extreme angst....ooit begon Hitler zo..willen jullie meer of minder....

Gast

#2239 Re:

2014-03-28 07:12

#2238: -

Die extreme angst.... tja, opvoeden is een kunst, je kroost avond en nacht buiten laten hangen en in groepjes verband, veel geweld plegingen en ooo we zijn zo zielig!!

 

Pleur op, laat die marokkanen snel oprotten die hier een feest maken met oudjes neer knuppelen, pinpassen jatten en de gewone burger in elkaar te trappen.

Uitspraak "Minder marokkanen" en ze janken en zijn bang het land uitgezet te worden, wat een dom volk.

Ze worden gepest op school omdat ze zo lief zijn, doen is normaal, bijna elk kind word gepest die niet in de maat mee loopt.

 

Gadver, vraag me af of je wel een Nederlands Paspoort hebt, net als die andere gasten hier die over Haat beginnen.

Geen Nederlands Paspoort? Dan direct het land uit.

Dubbele paspoort? Dan direct het land uit of je kop houden.

 


Gast

#2240 Re: Re:

2014-03-28 07:27

#2229: Mens - Re:

Weet je wat zo leuk is, je ziet altijd getinte mensen die een zwaar misdrijf plegen, leuk joh, het zal je eigen moeder maar zijn die door deze leuke gezellige groep overhoop geschoten is..

Och, ja een blanke pleegt ook zware misdrijven, wel gek, mis ze wel een beetje in het nieuws.

Mobieltjes afpakken van schoolgaande kinderen, wat denk je... Goh, het zijn weer die marokkanen en zelfs het 11 jarig meisje gewoon haar tandjes uit haar mond slaan met een baksteen.

Gut o gut, nee de Marokkanen vallen niet op, stuk voor stuk ophangen!

 

Vergeet VVD en PvdA ook niet met zijn uitspraken over minder Polen en Bulgaren.

Die mensen hoor je niet, enige wat zij doen is werken.. ook jammer, want ze jatten de banen weg van de burger hier.

 

Joh, je hebt helemaal gelijk, het zijn lieverdjes 1ste klas.

 

 

 

Mens

#2241 Re: Re: Re:

2014-03-28 09:03

#2240: - Re: Re:

Weet je wat zo leuk is, je ziet altijd getinte mensen die een zwaar misdrijf plegen, leuk joh, het zal je eigen moeder maar zijn die door deze leuke gezellige groep overhoop geschoten is..

Och, ja een blanke pleegt ook zware misdrijven, wel gek, mis ze wel een beetje in het nieuws.

Nee, de plegers van zware imsdrijven dienen gestraft te worden, daar heeft hun huidskleur niks mee te maken. De blanke die enkele miljoenen weet weg te sluizen; de directeur die malversaties pleegt ter warde van miljoenen, de plaatstelijke bestuurder die tonnen aan belastinggeld over de balk smijt: om er maar een paar te noemen.

Mobieltjes afpakken van schoolgaande kinderen, wat denk je... Goh, het zijn weer die marokkanen en zelfs het 11 jarig meisje gewoon haar tandjes uit haar mond slaan met een baksteen.

Dat is ook schandalig. En daar heb je politie en justitie voor. Om zo iemand op te sporen, te berechten, te veroordelen en te laten voelen dat dat gedrag niet door de beugel kan. Helaas voor u is het Nederlandse strafrecht niet gericht op leedtoevoeging (dat is de reden dat lijf- en doodstraffen afgeschaft zijn) maar op normbevestiging en uiteindelijke herintreding in de maatschappij. Weet u, dat is ooit gedaan omdat Nederland zich als een becshaafd land zag. Aangezien Nederland nog steeds relatief beschaafd is, hebben we hier geen zweepslagen, vierendelingen, radbrakingen, ophangingen en heksenverbrandingen meer. Dát is het verschil tussen een beschaafde natie en een barbarij: of je het recht laat spreken of je onderbuik.


Gut o gut, nee de Marokkanen vallen niet op, stuk voor stuk ophangen!

Begrijp ik hier goed dat u pleit voor standrechtelijke executies, zonder enige vorm van proces? En u noemt zichzelf Nederlander? Zie mijn vorige punt.

Vergeet VVD en PvdA ook niet met zijn uitspraken over minder Polen en Bulgaren.

En ja, ook op het moment dat gezegd zou worden dat alle Polen, alle Bulgaren, alle Zigeuners, alle Turken, alle Antillianen, alle Joden, alle homo's, alle andersdenkenden het land uit moeten, sta ik ook op mn achterste benen. Wat zou u doen als we zouden zeggen dat alle PVV'ers verplicht voortaan een blonde pruik moeten dragen, zodat ze makkelijk te herkennen zijn "want alle PVV'ers zijn tuig"? Zou U dan ook niet protesteren? Natuurlijk wel, en terecht. U kunt niet een hele groep aanspreken op het gedrag van een minderheid. Al zou 99% van de Marrokanen crimineel zijn, dan zou die ene procent aan mensen die niets gedaan, nooit iets gedaan heeft en zich wél gewoon aan de wet houdt voor niets gestraft worden. Wilt u dat dan?

Die mensen hoor je niet, enige wat zij doen is werken.. ook jammer, want ze jatten de banen weg van de burger hier.

Nou denk ik niet dat de Bulgaren en polen hier de banen komen wegjatten waar de Nederlanders om staan te springen: tegen pools loon (3 euro per uur) dagenlang asperges staan steken of met 2 man op een vrachtwagen werken tegen het loon van 1 persoon, plus de verplichting huur te betalen voor het gebuik van de vrachtwagencabine; ik heb zo het vermoeden dat er weinig Nederlanders zijn die denken dat dat een gouden kans is om het gat in hun cv op te leuken.

Joh, je hebt helemaal gelijk, het zijn lieverdjes 1ste klas.

Nee, zeker niet allemaal. En juist omdat ze niet allemaal criminelen zijn, is die uitspraak van de gekken.


De boemerang

#2242 RE: #2238

2014-03-28 10:11

En u vraagt zich nog af waarom zo vreselijk veel mensen Wilders en die hele PVV zo spuugzat zijn? U en vreselijk veel PVV-aanhangers met u tonen telkens opnieuw weer aan hoe verschrikkelijk weinig u gelegen is aan de Nederlandse moraal, de Nederlandse mentaliteit, de Nederlandse normen en waarden, zo u wil, de Nederlandse wetgeving. U pleit ervoor om mensen die niet aangepast zijn het land uit te zetten. U begrijpt toch wel dat u dan als allereerste de grens overgezet zult worden?

En nee, dit is geen PVV bashen of een hetze (wie vindt zichzelf nu o zo zielig?), dit is een waarschuwing aan het adres van de PVV dat ook zij zich dienen te houden aan de regels zoals wij die hier in Nederland op democratische wijze met elkaar hebben afgesproken.

De boemerang

#2243 Re: Re: Re:

2014-03-28 10:24

#2240: - Re: Re:

"Och, ja een blanke pleegt ook zware misdrijven, wel gek, mis ze wel een beetje in het nieuws."

Ik meen toch pertinent te weten dat de meest geruchtmakende misdrijven (de Amsterdamse zedenzaak, de Puttense moord, de Heineken-ontvoering, de Cuykse zedenzaak, de Baarnse moord, de Zaanse pas*kamermoord [zonder asterisk accepteert deze site het woord pas*ka niet], de moord op Pim Fortuyn, etc., etc.) wel degelijk door hagelwitte, 'rasechte' Nederlandse zijn gepleegd. En die zijn stuk voor stuk breeduit in het nieuws geweest, elk van hen jarenlang.

En als het al zo zou zijn, dat de door een blanke gepleegd zwaar misdrijf niet in het nieuws terug te vinden zijn, is dat dan niet vreselijk discriminerend? Heeft u zich daar als eens druk over gemaakt?

Zou het kunnen zijn dat u alleen ziet wat u wilt zien? Hoort wat u wilt horen? Denk voor uzelf en bauw niet gedachteloos de slogans na die blonde Greet naar u toeslingert. Gun uzelf die vrijheid van meningsvorming.



Gast

#2244

2014-03-28 12:08

Ik voel me beledigd en gekwetst, tevens voel ik mij ook bedreigd

Gast

#2245

2014-03-28 16:30

Het is genoeg geweest. Genoeg met het doodzwijgen
Er is een duidelijke grens overgegaan. Ach ach de democratie in gevaar? Zijn onze politieke leiders murw geslagen, ik ben perplex over de lauwte!

Gast

#2246

2014-03-28 16:36

Eindelijk lijkt Nederland wakker te worden en lijkt het besef door te dringen dat Wilders en de zijnen jarenlang bezig zijn geweest met discriminatie en ophitsing van en tegen Marokkanen.
Het is hartverwarmend dat er nu massaal wordt gereageerd en dat men zijn stem tegen racisme verheft.

Piet van Leeuwenstein

Gast

#2247

2014-03-28 17:30

Geert Wilders is een sluw persoon. Alles draait om geld. Hij wil gewoon zijn 8.971,00 per maand blijven verdienen. En het liefst naar 12.009,00
per maand (salaris minister president).

Zijn Imago draait om zijn radicale uitspraken. Wijkt hij daarvan af, dan vervalt ook zijn geloofwaardigheid. Dus bewust mensen kwetsen, zodat meneer een leuk vakantie huisje kan bouwen. Daar draait het allemaal om

Gast

#2248

2014-03-29 10:08

Wilders moet stoppen!!

Gast

#2249

2014-03-29 14:18

Ik voel me als Marokkaan door Wilders gediscrimineerd, vandaar deze aangifte tegen hem.

Gast

#2250

2014-03-29 21:36

Ik ben tegen discriminatie