no2morrowlandXL

Quoted post

Gast

#420 Re: Re: LEEF EN GENIET

2014-02-02 13:47

#401: mamaatje en papaatje - Re: LEEF EN GENIET

We zullen het is omdraaien he, tis toch niet omdat er een paar mensen op tijd willen gaan slapen dat iedereen dat moet doen?

Laten we die BBQ's ook maar verbieden, mijn advocaat heeft al opdracht gekregen om een zaak in te dienen.

Begin juni hebben we in Reet dorpsfeeten, hele weekend tot 3 uur 's nachts... iedereen zou dan al lang in zijn bed moeten liggen, verbieden die handel.

Hondenstront is alomtegenwoordig in de schorre, afschaffen die honden, mijn advocaat zal werk hebben...

En mensen, ik woon daar ook, ik heb ook kinderen.  Ik hoop dat mijn kinderen later ook kunnen gaan, maar als het verder verzuurt hier zal er met wat geluk nog een paardemolen staan binnen 5 jaar, al kan dat misschien ook te luid zijn?

Als je last hebt van het lawaai, denk dan maar is na over uw leven.  Er zal op een moment al wel is iemand last gehad hebben van uw lawaai.  Het moet niet altijd over muziek gaan, ik erger me ook aan mensen die zo vroeg of zo laat mogelijk hun gras willen afrijden, gaatjes willen boren... advocaat!

Niemand verdraagt gewoon niets meer van een ander... zeer erg

Reacties

Gast

#421 Re: Re: Re: LEEF EN GENIET

2014-02-02 14:14:32

#420: - Re: Re: LEEF EN GENIET

Het is een kwestie van wederzijds respect en begrip.

Men moet niet overdrijven en andere mensen hun plezier gunnen.Een gaatje boren of het gezon afrijden: hoe lang duurt dat?

Alleen is 2 TML per jaar (gedreun van 's morgens vroeg en tot laat in de nacht) erover voor de buurtbewoners die zich de voorbije jaren als zéér begrijpend en verduldig hebben opgesteld.

2de TML geen probleem, maar ELDERS!

Gast

#422 Re: Re: Re: LEEF EN GENIET

2014-02-02 14:35:38

je lult naast de kwestie, wil je een gaatje boren of zelfs het gras afdoen vergelijken met de overlast veroorzaakt door een evenement van die omvang. De petitie gaat trouwens over het niet laten doorgaan van het 2 weekend, niet over het verbieden van TML is zijn geheel. Als je reageert op overlast veroorzaakt door georganiseerd door een firma die alleen uit is op het maken van veel winst ben je dus verzuurd maar jij mag je ergeren aan iemand die het gras afrijdt op een tijdstip dat je niet past. Hypocriet.

Gast

#423 Re: Re: Re: LEEF EN GENIET

2014-02-02 14:59:00

het gras afdoen, de buurman die klust, het is misschien af en toe irritant maar het verstoort je rust niet in de mate van TML.

Je buurman kots (hopelijk) je oprit niet onder, werp geen blikjes in je voortuin en maakt je hopelijk ook s'nachts niet wakker door lallend op je rolluiken te bonken. Je buurman zorgt er denkelijk ook niet voor dat je een km moet rondlopen om tot aan je bakker te raken en je als een idioot een bewonerspasje moet laten zien om met je eigen wagen tot bij je eigen huis te rijden. Is dit wel het geval dan is je buurman een egoistische klootzak en dien je best klacht in bij de politie.

Gast

#431 Re: Re: Re: LEEF EN GENIET

2014-02-02 17:13:39

Een paar mensen hebben er maar last van??? Gans Boom, Rumst en omstreken wilt ge zeggen! Maar wij zijn allemaal TE braaf en zien veel te veel door de vingers tegenwoordig....

In de codex van de gemeenten staat trouwens dat er na 22.00 uur 's avonds geen lawaai meer mag gemaakt worden... of wist ge dat nog niet? Of zijn die regels dan zomaar opgesteld voor niks?

Maar neen, 180.000 man en dit jaar X 2 mag dat dan ineens wél omdat er geld mee gemoeid is. Voor niks anders.

En wat betreft het gazon afrijden dat doen de meeste mensen niet zo heel vroeg of laat, tenzij gij natuurlijk nog altijd in uw bed ligt te stinken rond de middag.... omdat ge tot een kot in de nacht aan het feesten zijt geweest... maar dat is uiteindelijk uw eigen beslissing dan, maar dan hebt ge geen recht om te klagen dat die mensen hun gazon afrijden tijdens de dag...want die houden zich aan de regels...

Of moet iedereen zich dan aanpassen aan jullie en moeten wij dan op de koop toe tijdens de dag ook nog eens zo stil mogelijk zijn om jullie slaapje niet te verstoren? De omgekeerde wereld is dat.

Als iedereen zich een beetje aan de regels moest houden, dan zou de wereld er pas veel beter uit zien.

Degenen die lawaai willen, moeten dan maar naar een dancing gaan, die zijn daar speciaal voor uitgerust om het lawaai binnen te houden, of niet soms?

En als men dat dan ook eens buiten wil organiseren, dan moet dat op een plaats waar het KAN en waar men niemand tot last is.... OF de regels respecteren en vroeger stoppen, zodat alles terug kalm is tegen een normaal uur en dan is iedereen content...

Wij hebben gans Boom en omstreken nooit wakker gehouden als wij jong waren en uitgingen, hoor!

Denk daar maar eens over na allemaal....